DEMON16 Posted October 10, 2009 Posted October 10, 2009 Alloz Guys ! 9a i9ela ena npc p na sindeete me database k na bgazei tous top pvp/pk players... gia na min to grafw xirografa to 9elw :S Opoios m brei 9a me kanei pl xaroumeno! *Dieukrinisi .....Dn exw auto to arxeio --> gameserver/data/script.cfg As m brei enas ena tetio npc please ! exw faei toses wres psaxnodas ! ???
0 KraSh™ Posted October 11, 2009 Posted October 11, 2009 Alloz Guys ! 9a i9ela ena npc p na sindeete me database k na bgazei tous top pvp/pk players... gia na min to grafw xirografa to 9elw :S Opoios m brei 9a me kanei pl xaroumeno! *Dieukrinisi .....Dn exw auto to arxeio --> gameserver/data/script.cfg As m brei enas ena tetio npc please ! exw faei toses wres psaxnodas ! ??? Auto dn uparxei sta interlude packs kai dn xreiazete na to peraseis ekei
0 Vkouk Posted October 11, 2009 Posted October 11, 2009 Ok file apla rwtisa... :) Nomizo lu8hke h aporia s.Locked.An 8es na to unlock pm me.
Question
DEMON16
Alloz Guys !
9a i9ela ena npc p na sindeete me database k na bgazei tous top pvp/pk players...
gia na min to grafw xirografa to 9elw :S
Opoios m brei 9a me kanei pl xaroumeno!
*Dieukrinisi .....Dn exw auto to arxeio --> gameserver/data/script.cfg
As m brei enas ena tetio npc please ! exw faei toses wres psaxnodas ! ???
3 answers to this question
Recommended Posts