Jump to content

Recommended Posts

Posted

nai kai 8a eisai ok!!! meta des an einai ok o server dld online an den einai kane to anti8eto gt tin ixa patisi 1 fora egw etsi :P

alla 99% to 2 einai

egw afta p exis ftia3i dld login kai tetia den ta xrisimopio mono me to java an bgalo eimai ok....

Posted

ma fisika xriazete to tixos prostasia... min mas paroun kai ta sovraka :D

ida kati stin foto...

eki pou leei:    java Platform SE binary kai to exeis me kli vlepo oti exei

alo ena java Platform SE binary opou den to exeis me klik eno to diko mou exei kai ta 2 me klik..

na to vgalo to deftero?

ektos apo afto exo vali kai stis exeresis l2login l2login1 l2login2 opou exoun mesa ta port..

9tcaxwzy5nzgzuq6smsh.jpg

width=1024 height=768http://www.imagehack.gr/images/th9ej2fbexzit5sv6deb.jpg[/img]

auto einai to kalutero to not32 einai ligo blakitsa egw proteinw Avast Professional an 8elete egw plhrwnw kai to exw einai to kalutero apo prosopikh mou apopsh

Gt palia eixa not32 kai patisa mia mera scan mou elege oti vrikes 13000 ious kati tetoies pipes kai otan katevaza kapoia system px apo ton core i apo kapoia kala server tpt mou ebgaze io kai mou ekove ta pada opote den a3izei!!!!

Posted

h moni diafora einai 80% parapano prostasia apo ious to pc s kai apo hackers!!!

an exis apenergo ton tixo prostasias einai ola aneta na mpoune dld ios aneta mpeni hacker gia na s e3igiso...

me ton tixo prostasias to 80% + kati psila einai kalitera na to exis para na exis 10% xoris tixo prostasias to antivirus dne mpori na prostatepsi mono to pc s ....

exw rotisi ke texnikous gia afto kai m ipane oti prepi na einai energo gia 1000 logous arage ka8isa kai brika afton ton tropo 8a protina na to kanete olisas gia prostasia tou pc sas

Posted

To pc den exei pio poli prostasia.I 7777 ama einai anixti kai apo to pc iparxi pi8anotita ama exeis windows xp,vista,7 na ginei by-pass to sistima tou pc, na ginei Inject ena arxeio kai o hacker na exei prosbasi sto pc.Kai to tixos prostasias den xrisimeuei me tpt.Eiparxei tropos na to dialiseis.me mia DDoS exei pesei o tixos prostasias + server + xoris internet to pc sou.Etsi den kanei tpt allo apo to na sou barenei to internet sou.

Posted

ton dialoune opos les alla apoti na min ton exis kai na trabas ta malia s.. einai kalitera?? den nomizw arage einai oti kalitero na ton exis... an 8es esu min ton exis exis ani3i tis portes gia hackers kai den iparxi periptosi na 8eloun na s ton spasoune dld emena me tpt gt to pc m einai se texniko p to kitai sinexia... an ginete tpt arage den pernane se emena afta.. opos kai se esas an exis bali kai 1 kodiko sto pc s min fobase tpt... + kai sto internet gt ta pio pola atoma etsi einai...

an ton exis anixto ton tixo prostasias kai ise internet sigoura 8a s er8oune kamia 10 ious min pis oxi... oso kai kalo antivirus les oti exis h prostasia t einai to poli 90% me ton tixo prostasias mazi kanonika einai 80% arage o tixos prostasias an 3eris iparxoune 3 grames

h 1 pernai p einai to internet h ales einai ious kai tetia

an mpenis sto internet pernane kai ta 3 xoris prostasia to lei kai h le3i (Tixos Prostasias)

an den kani tpt opos les esu gt ton exoune ta pc gia omorfia den nomizw...

Posted

To tixos prostasias den se prostatebei apo tous ious.Esi exeis server sto home sou.Osoi kseroune agorazoune ena domain, bazoune linux(Redhat ktlp) kai den nio8oune apo ious giati den pernane kai apo DoS kai DDoS ligo kati pa8enoun.Osoi kseroune kala apo linux mporoune na stiloune ta paketa piso.To tixos prostasias apla prostatebei ta pc KINIS XRISIS.Oxi gia server.Iparxoune idika pc gia server.To tixos prostasias mporei na pesei apo to pc afkola.Skepsou na sou dosw ena wreo arxeio pou apla kanei Disable apo to registry telios to firewall kai sto telos den 8a exeis ka8olou.Meta den 8a exeis firewall.To firewall mporei na mplokari tis sindesis pou ginonte kai na sou bgazei ena minima otan pigenei kati na sinde8i me to pc sou.Alla min ksexnas ta BackDoor twn Windows.Otan stamatisoun ta updates twn windows xp esi den 8a exeis ta katalila updates kai o server sou(Ama eiparxi) den 8a exei ka8olou prostasia kai 8a dexete dos apo home pc's.Apo perisi to kalokeri asxoloume me tin prostasia dixtiwn kai kserw kala ti ginete.katse kai ma8e ti einai java, c, c++ kai ftiakse to diko sou firewall.kane ena search sto  milw0rm.com kai sto metasploit na deis ti exoune bgei gia ta windows kai meta ela na mou miliseis...