Jump to content

Enas Epityxhmenos Svr !!!


agapitos

Recommended Posts

Loipon ena epityxhmenos svr gia mena tha prepei na exei :

 

1.) Compile pack Kai oxi Etoimo pack apo ta xiliades pou yparxoun

2.) Epishs o katoxos tou pack tha prepei na xerei java ( glwssa programmatismou) gia na apofygei hack , na valei protect , na fix bugs

3.) O svr prepei na einai dedicate se ena kalo pc pithanon se ena kalo net h mia etaireia wste na mhn exei lag

4.) Ena site kata protimhsh .com kai oxi ucoz h tk den proselkyoun kosmo

5.) Ena kalo staff ( admin,hgm,gm) xwris na dinoun items na exoun chars ktlp   

6.) To staff  pou anoigei ton svr na douleyei synexws kai oxi na ton anoixei kai na kathetai dld na fix kapoia stats armos , weapons skills ktlp gia ena petyximeno balance sta pvp KAI TELOS

7.) H Diafhmish tou svr sto hopzone ,topzone stous extreme sto mxc kai opou allou pisteyei to staff gia na ferei oso pio poly kosmo mporei .

 

AYTA EIXA NA PW PANTA KATA THN GNWMH MOU !!!!!

 

Link to comment
Share on other sites

epetrpse m na diafoniso sto 1o) ... gt na min parei ena etimo kai na to psiloallaksei dn xriazete na kastei na pedeutei me ta xrwnia gia na to kanei apo tin arxi mporei aplos na kanei kapies allages ... etsi ki alios sxedon kaneis dn 8a to katalavei kai 8a pedeutei adika

Link to comment
Share on other sites

epetrpse m na diafoniso sto 1o) ... gt na min parei ena etimo kai na to psiloallaksei dn xriazete na kastei na pedeutei me ta xrwnia gia na to kanei apo tin arxi mporei aplos na kanei kapies allages ... etsi ki alios sxedon kaneis dn 8a to katalavei kai 8a pedeutei adika

Oses allages kai na kanei pote ma pote den tha einai san compile gia ayto osoi svr exoun epityxia an oxi oloi einai me compile pack twra an thes enan svr ths plakas pairneis ena opoiodhpote pack kai me ta guide pou exei to forum kaneis enan svr

Link to comment
Share on other sites

epetrpse m na diafoniso sto 1o) ... gt na min parei ena etimo kai na to psiloallaksei dn xriazete na kastei na pedeutei me ta xrwnia gia na to kanei apo tin arxi mporei aplos na kanei kapies allages ... etsi ki alios sxedon kaneis dn 8a to katalavei kai 8a pedeutei adika

pos 8a dulepsei sta java tou server xwris na kanei compile?kai ta preconf packs dn ginonte ara QQ
Link to comment
Share on other sites

Dn nmzete oti spammarate poly kai oti ine ligo non-sense post?

 

 

Anyway afou ine related me to l2 to afinw :p

Link to comment
Share on other sites

Dn nmzete oti spammarate poly kai oti ine ligo non-sense post?

 

 

Anyway afou ine related me to l2 to afinw :p

revenger den nomizw oti einai to post non-sense sxetizetai me to l2 kai einai gia ton pio thewrw egw ton pio epityxhmeno svr allo twra an kanoun spam oi alloi kai to post einai kai se swsto section den prepei na ginei lock

Link to comment
Share on other sites

pio t prob s re file..goustare nato anixei..popo,ti eiste eseis re...opios dn gustarei mn postarei..

Έξυπνη λογική ...

Link to comment
Share on other sites

pistevo oti den prepi na alazis ena game kalo einai na to anevazi opos to vgazi i eteria pou to paragi otan to alazis den einai to idio px. epeza official stamatisa gia ligo epeksa l2j kai genikotera pvp server kai otan piga ksana official diapistosa oti ksexasa kai afta pou iksera.Opote o kaliteros server einai oftos pou tha einai an oxi idios me ton official toulaxiston na plisiazi ligo, afta ta oliga kalimera se oloys

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...