Jump to content
  • 0

[HELP]me ton server mou


kissmeordie

Question

geia sas pedia exw problima ston server pws mporw na kanw BAN IP giati einai enas kai me apili me L2Phx.

ton exw GM kai ama ton bgalo tha me hackari

kai kati allo pou mporw na brw anti phx??!!

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

gia na breis anti-phx 8a knc compile pack k 8a peraseis java codes .... dn mporeis na ftia3eis olo to phx alla kapoia packets tou..! sto forum exei guides pos na knc compile alla k pos na peraseis enan java code.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ban ip?

 

ban ip akou an den exei static ip apla tha kanei restart to router tou kai tha ksana mpei an exei static den nomizo na mporei na ksana mpei anyway pigene sto Login server exei ena arxei banned.cfg kapos etsi des tin ip tou apo to game graftin ekei mesa klise afto to arxio afou apo8ikeuseis tin ip tou prota kai kane restart to login server kateu8ian min distasis den pa8enei tpt to exo kanei apeires fores :) elpizw na boi8isa

Link to comment
Share on other sites

  • 0

vasika pios o logos na fovasai na mi sou hackarei ton server,efoson o opiosdipote mporei na mpei k na to kanei?

o opiosdipote diladi esy pos tha ton hackares? epic fail to post sou an den exeis tin katalilh gnwsh den mporeis na kaneis tpt btw kane download NMAP kai ksekina psaxne pies port exei anixtes kai ama mporeseis hackare ton

Link to comment
Share on other sites

  • 0

an kanei compile dn 8a exei problima me tpt...8a ftia3ei ta protect opote k na mpoun dn 8a t kanoun tpt ...  M exei tixei k mena na lene 8a mpw me phx announce k katali3ane na spammaroun me macro ^.^  giauto s lew...Compile  ! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

o opiosdipote diladi esy pos tha ton hackares? epic fail to post sou an den exeis tin katalilh gnwsh den mporeis na kaneis tpt btw kane download NMAP kai ksekina psaxne pies port exei anixtes kai ama mporeseis hackare ton

 

eisai kathisterimenos esy,den tha katsw na asxolithw :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

an kanei compile dn 8a exei problima me tpt...8a ftia3ei ta protect opote k na mpoun dn 8a t kanoun tpt ...  M exei tixei k mena na lene 8a mpw me phx announce k katali3ane na spammaroun me macro ^.^  giauto s lew...Compile  ! ;)

OFFTopic:zero nai orea afta pou les den anti lego alla se IL server ka8e treis kai ligo vgenoun bugs kai ama den exei kapios tin gnosi gia compile apla failed kai oso gia to phx announce nomizo oti to vlepoun mono aftoi den to exo tsekarei pote alla etsi mou exoun pei

OnTopic : apla gia arxi kanton ena ban ip kai prospa8ise na ma8eis na kaneis compile extos an ksereis hdh gool luck m8 :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

o opiosdipote diladi esy pos tha ton hackares? epic fail to post sou an den exeis tin katalilh gnwsh den mporeis na kaneis tpt btw kane download NMAP kai ksekina psaxne pies port exei anixtes kai ama mporeseis hackare ton

 

Όταν λέει οποιοσδήποτε ενοει όποιος έχει το phx και έχει ασχολιθεί λίγο,

 

Αυτονόιτο

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Όταν λέει οποιοσδήποτε ενοει όποιος έχει το phx και έχει ασχολιθεί λίγο,

 

Αυτονόιτο

OFFTopic :koita  phoenix94 apo tin stigmi pou kapios den kserei pos na anigei kan to phx kai apla leei tha sou hackaro ton server me phx apla einai failed anyway den tha katso na asxoli8o allo

Link to comment
Share on other sites

  • 0

eisai kathisterimenos esy,den tha katsw na asxolithw :)

katarxas mila kalutera..!

 

@Kingstyle : look man...To na t kanei ban IP mporei na mpei pali opote tsamba kopos ... prepei na kanei compile h' na parei ena etoimo pack me protect mexri na kanei compile k na t fix opos 8elei autos...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

katarxas mila kalutera..!

 

@Kingstyle : look man...To na t kanei ban IP mporei na mpei pali opote tsamba kopos ... prepei na kanei compile h' na parei ena etoimo pack me protect mexri na kanei compile k na t fix opos 8elei autos...

OFFTopic: Zero mia erotisi re aderfe xoris pareksigi otan proto arxises to developing kai isoun newbie akoma itan efkolo to compile ? den nomizw apla to paidi ekane mia erotisi afto pou mporei na kanei einai ban ip h na ton kanei ban sinexia i opos ipes kai esy ena etoimo pack me anti-phx h na ma8ei na kanei compile h na kanei compile anyway

@tha i8ela topic lock gt arxise flame apo kapious End Of Discussion.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

katarxas mila kalutera..!

 

lol,tou milisa opws eprepe.opws vlepeis pio panw zeitaei to palikali help gia to phx,pou simenei oti einai vulnerable se phx epitheseis,k vgenw k lew ti to pio autonoioto,oti o opiosdipote tha mporouse na ton hackarei,opote as klisei ton server k na to ftiaksei..k vgenei o allos k mou leei oxi trava hackare ton esy an mporeis k paramithia..einai na min ton apokalw kathisterimeno?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

lol,tou milisa opws eprepe.opws vlepeis pio panw zeitaei to palikali help gia to phx,pou simenei oti einai vulnerable se phx epitheseis,k vgenw k lew ti to pio autonoioto,oti o opiosdipote tha mporouse na ton hackarei,opote as klisei ton server k na to ftiaksei..k vgenei o allos k mou leei oxi trava hackare ton esy an mporeis k paramithia..einai na min ton apokalw kathisterimeno?

esy sinexizeis file ta dika sou pare to -1 kai se kalh meria

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock