Jump to content

Pos na pezete Soultaker


Recommended Posts

  • 2 months later...

file o necro dn paizete mono etc...exei apeires katares pou tha borouses na castareis ston adipalo...p.x dn aneferes to curse of doom!! dn aneferes to slow, afto to guide einai mono gia ena pvp server me full buffs klp klp....iparxoun alla 1002 skills pou tha borouse na castarei ...

Link to comment
Share on other sites

/oftopic ama 3ereis na paizeis necro kai me 10 skills se pvp gamas px. egw prin 2 xronia eixa protoarxisei na pezw necro ston l2 gold ena dusk staff +7 eixa kai anas orcas me full s grade m leei pame pvp ? k t lew kl e egw stin mpara to c4 eixa 5-6 skill den pernei pio polla (ta ipolipa me anixto to para8iro :P) e kai telika ton g****sa.

/ontopic enta3ei tote p to ekanes eisoun new twra omws mporeis na kaneis kanena kalo updtate ama 8es.

Link to comment
Share on other sites

Geia sas .. einai to 4o Topic mou auto.. an kanw kanena la8os soz...

Thelw na sas po pos na pezete soultaker.. isws na voei8iso se merikous

Prota 8a vgazete pet kai 8a energopieite to transfer pain... otan dite kapios 8a ton kanete Gloom meta Vortex kai meta death spike vampiric claw sinexos mexrei na ksanafortosi i vortex.. an ksanafortosi ksana rikse vortex..

twra... an dite oti einai o antipalos paladin.. ton kanete mass slow... k prospa8iste na kanete anchore ... an dn piasei varate ekeinos 8a pigenei arga.. an ksanafortisi to anchore ksana rikste anchore.. k etC 8a pezete ton paladin ,, vevea 8a energopieite arcana power panta sta pvp..

an tixete me soultaker 8a patisete ena abyss k meta gloom vortex kai lipa.. ekeina pou eipa pio panw..

An tixete me kanenan tyrant saggitarius klp.. 8a kanete auto pou sas eipa me tn paladin...

 

Auta eixa na po elpizw na voei8isa merika atoma.. thnx kai.. opos eipame.. an exo kana la8os na m to  pite .. ta leme bye

 

 

twra poia file mou. einai apla ta pragmata enantion paladin(se final gracia) rixneis ena vampiric mist k ksekinas to hit n run... miwnei speed k at speed.

kai LOGIKA dn prospa8eis pote na kaneis anchor enan paladin dioti exei trelo m def k antimagic. apla skas vampiric mist-vampiric claw-death spike.. k oti ginei ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Gia genika lpn! otan er8ei koda sou (h otan pas koda tou kai einai Flag{ se sumferei is duploun}) 8a tou kaneis ta antistixa Banes (warrior/mage) meta GLoom, Abyss kai anchor! exeis to pvp sta sigoura! an den piasei anchor ton arxizeis stis ksilies!

Link to comment
Share on other sites

einai ligo aplo alla toulaxiston afieroses kapio xrono ... kati akoma auto to guide einai gia e3w apo oly na upo8esw e?

nai

na pw kati gia to abyss p les kalutera prwta ena gloom meta vortex kai meta abyss gt af3anoun to chance na piasei abyss;)

kai auto kalo ine :P

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

pas kala re file ama to kanw ayto se paladin

an dite oti einai o antipalos paladin.. ton kanete mass slow... k prospa8iste na kanete anchore
tha to faw pisw kl ama pezeis esi etc QQ s ela na kanoume kai pvp eleos dld :S

dokimase ta prota kai meta pes

Btw o kathenas exei ton diko t tropo!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...