Jump to content

[GR] I simperifora merikon apo to staff


`Gerero®

Recommended Posts

Mporei kai na to a3izei. Alla den mporei na kanei guides pou einai to LIGOTERO pou mporei na pei kaneis autonoita kai meta na sou tin leei kai apo pano. Exei merika oraia. Gia pigaine sto CS section kai des guides kai pes mou.

 

Twra ayto to topic anoikse gia na milisete gia to an aksizete karma i oxi?

I gia tin simperifora tou staff??

Eleos gamw, san 5xrona kanete..Ute ena OnTopic en mporeite na kratisete, ti na pw..

Link to comment
Share on other sites

-1 κ στους 2 για flame ...που να μην σας ελεγα οτι θα καταντησετε να σκοτωθειτε :D btw οποιος εχει προβλημα με το staff απλα το λεει για να λυθει.το dekarma ειναι επειδη αυτη τη στιγμη γινεται flame.

 

δεκτες οι οποιες αντιρησεις - προτασεις για το staff μπας κ γινουμε καλυτεροι

Link to comment
Share on other sites

Twra eida sto prwto tou post oti leei den aksizw na eimai staff member..Ontos,gerero agori mou n gineis ec staff member..nai..

Oso gia ta sharezZ egw t ekana gt variomouna ekeines tis meres kai den ixa asxolia...Infected m fenete oti milaei pio logika apo olous..Gerero mplekeis mesa gobal mods..Egw sou apantisa gia ta events..Kata tin diarkia olis tis meras dixneis aneu8inotita kai oti ise anwrimos..Oso me sizitas mou kaneis ke videakia gia to youtube megaloneis to 8ema mou k olo k pio pl asxolounte mazi mou..Pes oti ekanes twra to video..Ti kataferes?Egw sou lew..esy o idios fenese KARAGIOZHS..

Link to comment
Share on other sites

o noble vlepei to topic... pistevw afti tin stigmi gelaei me tis m@lakies p lete, kai se kana 10lepto pou tha arxisei to flame tha afisei ena poly omorfo post pou tha kanei emena na gelaw, kai tha ginei lock.

Link to comment
Share on other sites

o noble vlepei to topic... pistevw afti tin stigmi gelaei me tis m@lakies p lete, kai se kana 10lepto pou tha arxisei to flame tha afisei ena poly omorfo post pou tha kanei emena na gelaw, kai tha ginei lock.

 

πάντα έτσι γίνεται ;P

Link to comment
Share on other sites

Kai btw..Egw 8a sinexisw na antepiti8ome oso mou leei vlakies o mr.gerero..Prwtimo na pisteuw oti ime dax me ton eauto mou kai me -10000 karma para na eime o perigelos tou forum me +10000...Noble swstos..

Link to comment
Share on other sites

Revenger ego dn mporo na katalabo gt eipes to forum skatoforum.. kapos etsi...

 

kai opos s eipa kai meta sto msn dn se pernei sobara mn milas... dn exo kanena problima na bgalo sti fora tis blakeies s..

Link to comment
Share on other sites

-1 κ στους 2 για flame ...που να μην σας ελεγα οτι θα καταντησετε να σκοτωθειτε :D btw οποιος εχει προβλημα με το staff απλα το λεει για να λυθει.το dekarma ειναι επειδη αυτη τη στιγμη γινεται flame.

 

δεκτες οι οποιες αντιρησεις - προτασεις για το staff μπας κ γινουμε καλυτεροι

 

xaxa Auto m arese -1 kai stous 2  etc xalara....

 

 

Auto to topic 8a exei fash

Link to comment
Share on other sites

No comments... Apla Opws the elege kai o tzitzos

 

HLIOXTIPIMENOI!

 

άσε η ηλιοθεραπεία φταίει για όλα και το θερμοκυπείο xD

Link to comment
Share on other sites

άσε η ηλιοθεραπεία φταίει για όλα και το θερμοκυπείο xD

Ontos..Autos o paliokeros..
Link to comment
Share on other sites

InfecteD[™" post=524787" timestamp="1248184897]

Twra ayto to topic anoikse gia na milisete gia to an aksizete karma i oxi?

I gia tin simperifora tou staff??

Eleos gamw, san 5xrona kanete..Ute ena OnTopic en mporeite na kratisete, ti na pw..

 

Exeis dikio. Diko m la8os. Tespa pantos sini8os ola gia to karma ginontai. Akoma kai an o allos leei oti den ton noiazei. Den 3anabgaino off-topic. Soz.

Link to comment
Share on other sites

Ti alles paparies tha dw...Sto video mou tonize kai to "poutanitsa" Eleoc..gerero se eixa gia pio sovaro...alwste egw den eidai kai tpt periergo..eipe mia fora skatoforum..den evrise kaneann..kai afto to eipe afou tou ta eixes priksei...kai ola afta pou sou elege oti thes hoster kai tetoia dikio eixe..xaras tin Ipomoni tou..apo mena Block tha eixes..soz alla etc einai...oso gia to oti ta evgales sti fora ti na s pw...Prosopika tetoies katinies den tha ekana..

 

Have Fun...Kai alli fora min kanete tetoia post gt ektos to oti rezileveste, rezilevete kai to forum gia to opoio "niazeste".

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...