Jump to content

[GR] Official Spam Topic.


MiraDBZ

Recommended Posts

Τι θες εσυ τωρα?

σε φωναξε κανεις?

^_^

Gelaei kalitera opios gelaei teleyteos ...

xaxa νικησα.

 

kala re paidia  eleos iste mesa apo ena pc o enas me ton allon tsakwneste.. kanoniste kanena omadiko 3ulo na er8w kai egw :P axaxaxaxax plaka kano eleos. . stamatiste tin kontres

Link to comment
Share on other sites

kala re paidia  eleos iste mesa apo ena pc o enas me ton allon tsakwneste.. kanoniste kanena omadiko 3ulo na er8w kai egw :P axaxaxaxax plaka kano eleos. . stamatiste tin kontres

malosa egw me kanenan?

K tr o maxtor kanei reply:

x0a0x0xa0

Kai lock forevah?

Ama ithela 8a to ekana lock alla den paei stin eyxi siga ...

 

Link to comment
Share on other sites

malosa egw me kanenan?Ama ithela 8a to ekana lock alla den paei stin eyxi siga ...

 

 

 

TheEnd file mou ama den maloses esu me ton  ` Dawn® emena na min me lene iosif... gia na exete tetoia kontra kai na apantate etsi ti na po

Link to comment
Share on other sites

 

TheEnd file mou ama den maloses esu me ton kefte ton ` Dawn® emena na min me lene iosif... gia na exete tetoia kontra kai na apantate etsi ti na po

kita dn 8a  apologi8o aplos o filos mas apo edo stenaxorithike gia ena dekarma ...siga who cares...

Link to comment
Share on other sites

kita dn 8a  apologi8o aplos o filos mas apo edo stenaxorithike gia ena dekarma ...siga who cares...

 

den sou eipa file mou ana apologi8eis gia tpt ... egw exo ma8ei oti problima exo na to lino sta isa me ton allon kai oxi apo mesa apo ena pc san ta mwra sorry kai olas...  exo eixa faei tosa dekarma ti eprepe na kano na  poiaso ton allon kai na bro pou menei i na  arxiso ta kantilia... leei den iste more...

 

 

 

 

 

To avatar to ide kanis?

 

egw to ida einai gamw L :P

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...