Emrys Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 kai auto me to invoker pou les .. epidi brikes kapoia pragmata sto internet kai ta postares edw den se kanei imba auto. Fail.... ti mporo na bro sto net ? --- gt mipos me eixe pari tilefono to paidi ki moy elege oti ena paidi me kseri ki ton rotao pios einai ... asta afta se emena... oyte si allos pote dn exo kani leave se game oso score ki na exo.. rota toys alloys..
Commodus Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 gt mipos me eixe pari tilefono to paidi ki moy elege oti ena paidi me kseri ki ton rotao pios einai ... AXAX0AX0AX0AX0AX0AX0AX00AX0AX0AX0AX0AX00 Ma to theo auto perimena na apantiseis ax0ax0ax00ax0ax0ax0ax oti se pire tilefono axaxaxxaxaaxaxaxaxax omagad. axaxaxxa Eixa kai tin screen re gamwto kai ithela na tin balw alla ekana format to pc kai ksexasa na tin balw sto USB. Username : [GR]TheEnd Player : Enchantress Score : 0-6 Rotao egw : Apo mxc ? Apantaei : Nai. Den eise esy e? ax auta na min eleges ..
Emrys Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 AXAX0AX0AX0AX0AX0AX0AX00AX0AX0AX0AX0AX00 Ma to theo auto perimena na apantiseis ax0ax0ax00ax0ax0ax0ax oti se pire tilefono axaxaxxaxaaxaxaxaxax omagad. axaxaxxa ... 8es na paiksoyme mazi na dis tin diafora... poy 8a pis pos o drago eimoyn egw eleos...
Commodus Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Eixa kai tin screen re gamwto kai ithela na tin balw alla ekana format to pc kai ksexasa na tin balw sto USB. Username : [GR]TheEnd ( opos kai garena ) Player : Enchantress Score : 0-6 Rotao egw : Apo mxc ? Apantaei : Nai. Den eise esy e? ax auta na min eleges ..
Emrys Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 ki pseftis afoy toy alloynoy toy ipa na min apantisi... ara eisai pseftis ... dn asxoloyme allo...
Phoenix4 Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 σοβαρά όμως... για το τραμπαλογκέιμ πάνω κάτω πάνω κάτω :D
Commodus Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 ki pseftis afoy toy alloynoy toy ipa na min apantisi... ara eisai pseftis ... Kala . AN EINE DINATON . DEN IPARXOUN AUTA POU AKOUW. /END here. An ginei to tournament pou thelw na kanw , kai mazeftoun ta atoma THA EIMASTE ANTIPALOI. Pezei kaneis DOTA apo edw? ( gia tournament ) Pezei kaneis DOTA apo edw? ( gia tournament ) Pezei kaneis DOTA apo edw? ( gia tournament ) σοβαρά τσακόνεστε τώρα? Oxi re relax :D . Apla dinw kapia infos gia ena game pou eixame peksei :p
flAmingw0rm Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 mia erwthsh TheEnd autos o kefalas sto sig sou poios eine?
Emrys Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 mia erwthsh TheEnd autos o kefalas sto sig sou poios eine? iiiiiiiiii O hOUSE!
Commodus Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 Theend , den exo tipota mazi sou re file apla nevriazo poli me tous leavers.
Recommended Posts