kor0o0 Posted November 3, 2009 Posted November 3, 2009 Ωραίο πΑκ φίλε μου...Θα το παρω να κανω μερικά java customs :) Συνέχισε την καλή δουλειά και με λιγότερα ορθογραφικά! :P
EvadeTube Posted November 3, 2009 Author Posted November 3, 2009 Ωραίο πΑκ φίλε μου...Θα το παρω να κανω μερικά java customs :) Συνέχισε την καλή δουλειά και με λιγότερα ορθογραφικά! :P Thanks Gia a Kala sas Logia Tora Etimazo Kai Ena CT2.3 Sxetika me ta or8ografika! Kseris Den megalosa Sthn Ellada! kai afta pou gnorizo Mou ine Pola!! Thanks Any way!
sedela Posted November 5, 2009 Posted November 5, 2009 To Katebazo kai ego na do an ontos iparxi Problima ala Taftoxrona to anebazo sto MEGAUPLOAD EDIT:To katebasa Kanonika Xoris Errors To Problima malon Ine diko sou PS:8a to anebaso kai to MGEAUPLOAD emena to system den katebeni me lei erorr
razelinio7 Posted November 5, 2009 Posted November 5, 2009 TO KALITERO PACK POU EXO DEI MEXTI TORA STO MXC!!!!!!!
ellinaras007 Posted December 5, 2009 Posted December 5, 2009 virus to pack kai to patch deite photo to Diskw pou exei bali exei virus na kseris... Katebaseto kai prin to kanis Unrar Diegrapse to diskw...
ellinaras007 Posted December 5, 2009 Posted December 5, 2009 ok euxaristo .... kanena problima. Ayto htan pou sou eipa e?
mjst Posted December 7, 2009 Posted December 7, 2009 nai to checkara kai eixe mono to Diskw ti virus exei?? einai epikindino?? na min to testaroume dld?
ellinaras007 Posted December 7, 2009 Posted December 7, 2009 ti virus exei?? einai epikindino?? na min to testaroume dld? Pistebo ola ta virus tha to broune... Pantos min testaris to Diskw prin kanei UnRar kane delete to Diskw...
EvadeTube Posted December 7, 2009 Author Posted December 7, 2009 Diskw deleted :) efkeria :P ime parisi kai exi apistefti taxitita edo :) no virus tora have fun!!!!!
Recommended Posts