Jump to content

[share] L2dot interlude pack


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

i buffer dn fixarete vres allo pack

dn diabazi ta quest o server.. oxi oti h buffer exi problima prosexe prin postaris kati (file bale ton server s ston C:/ kai 8a douleuoun)
Link to comment
Share on other sites

lipon magkes exo 1 aporia kai thello na mou tin lisete sto pack auto dn ginonte enchant ta infinity weapons kai dn mporo na vro to pos tha kano ta Infinity weapons na ginonte enchant.... mpori kapios na me boithisi?

Link to comment
Share on other sites

lipon magkes exo 1 aporia kai thello na mou tin lisete sto pack auto dn ginonte enchant ta infinity weapons kai dn mporo na vro to pos tha kano ta Infinity weapons na ginonte enchant.... mpori kapios na me boithisi?

 

 

1: Files to pack einai Preconfigured

 

2:  ayto fine mono  otan peraseis java code

 

3: to pack ayto exei polla problima kai bug

 

4: ama 8eleis pare ena pack kai askolisou me to compile oste na mporeis na fix kai ta bug kai na peras oti custom java code 8eleis

Link to comment
Share on other sites

 

1: Files to pack einai Preconfigured

 

2:  ayto fine mono  otan peraseis java code

 

3: to pack ayto exei polla problima kai bug

 

4: ama 8eleis pare ena pack kai askolisou me to compile oste na mporeis na fix kai ta bug kai na peras oti custom java code 8eleis

 

ok Trelengo thnx

mexri na ftaso se ekino to simio omos mipos mpori na mou kanis 1 palikaria? exo vri arketa npc enchanter na kanoune enchant ta weapons tous kai bla bla kseris alla dn mou work mipos mporis na mou vris 1 apo auta na kanis tis mikro alages pou prepei kai na mou to dosis na work l2dot.... giana kano tin doulia mou mexri stigmis.....

se euxaristw poli trelengo sexy and hot sexual erotilo kauligo BoyZ!

Link to comment
Share on other sites

to pack t petmezis a3izi alla 8eli ligo fix se kapia pragmata

 

 

file den 8elei ligo fix 8elei poly.... kai ektos apo ayto i team tis l2dot exeis clisei...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock