Jump to content

[GR] Dorean karta gia to kinito


Jigsaw*

Recommended Posts

Geia paidia...Kserei kaneis mipos iparxei kapoio hack i kati tetoio, oste na vazeis perissoteres monades stin karta tou kinitou sou? Kapou eixa diavasei oti iparxei alla den vrisko kanena site i kati tetoio...An kserei kaneis enan opoiondipote tropo plz na ton postarei...

Link to comment
Share on other sites

eixa diabasi se ena hackers forum oti ama paris mia karta cosmote ki exis 2 kinita ki patissi sinxronos ton arithmo 8a mpoyn 9euro ki stis 2.. dn to exo dokimasei dn ksero an doyleyi..

Link to comment
Share on other sites

pws na ginei to hack meso programmatos sto kinhto i 8a bazeis to kinhto sto pc? dn nmzo na ginete kati tetoio alla makari ;D

tpt dn mou fenete apisteuto pia me auta p ginontai

Link to comment
Share on other sites

pws na ginei to hack meso programmatos sto kinhto i 8a bazeis to kinhto sto pc? dn nmzo na ginete kati tetoio alla makari ;D

tpt dn mou fenete apisteuto pia me auta p ginontai

an ginei auto dn 8a uparxoun poia h eteries!

afou 8a briskeis tsampa karta ti kerdh 8a exei h eteria?? kalitera na min ginei! gt dn 8a exoume thlefonia meta ektos apo sta8era!

Link to comment
Share on other sites

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=63705.0

 

auto pou leei sto topic to eixa kanei se kosmote kai wind kai epiase......

 

P.S gia na gini auto prepei na min paris apodi3i opws se auto to topic pou leei o stealth auto pianh mono me karta.....

Link to comment
Share on other sites

Prosoxi giati me apodeixh opws eixa pei kai sto allo topic den pianei to bug.

 

//spam on

(xoaxaooxao les kai milame gia l2 einai).

//spam off

 

Giati ama pareis apodeixh poly apla dn exei arithmo pin. Gia auto oles oi eteries allazoun se apodixeis tis kartes tous , opoios prolavei prolave...

 

Link to comment
Share on other sites

an ginei auto dn 8a uparxoun poia h eteries!

afou 8a briskeis tsampa karta ti kerdh 8a exei h eteria?? kalitera na min ginei! gt dn 8a exoume thlefonia meta ektos apo sta8era!

 

na sou po re file...oi etairies me antivirus opos kaspersky kai ta loipa pos iparxoune afou oi perissoteroi ta exoune spasmena i vriskoune ta serial!

Link to comment
Share on other sites

an ginei auto dn 8a uparxoun poia h eteries!

afou 8a briskeis tsampa karta ti kerdh 8a exei h eteria?? kalitera na min ginei! gt dn 8a exoume thlefonia meta ektos apo sta8era!

sthn Q ama phgainate sto κεντρ. υπηρεσ. (sta sony ericsson legetai etsi) kai allazate tous teleutaious 2 ari8mous 8a stelnate osa 8elate tzampa SMS. mono pou polus kosmos to efarmoze auto kai BAM! -detected xD
Link to comment
Share on other sites

na sou po re file...oi etairies me antivirus opos kaspersky kai ta loipa pos iparxoune afou oi perissoteroi ta exoune spasmena i vriskoune ta serial!

Yarxoyn kai an8rwpoi poy sevontai kapoia pragmata kai dn katevazoyn spasmena alla pairnoyn gnisia. Dn einai perissoteroi aytoi poy katevazoyn spasmena...

sthn Q ama phgainate sto κεντρ. υπηρεσ. (sta sony ericsson legetai etsi) kai allazate tous teleutaious 2 ari8mous 8a stelnate osa 8elate tzampa SMS. mono pou polus kosmos to efarmoze auto kai BAM! -detected xD

I pio apli lysi einai mia! Vazeis noymera stn tyxi kai o,ti katsei... To kana me tn patera m mia mera gia plaka kai vrikame 2 kartes tn 6 eyrw! xD

Vevaia meta apo polles fores mplokarei i karta kai prepei na pareis stn e3ypiretisi pelatwn gia na sto 3emplokaroyn...

Link to comment
Share on other sites

Yarxoyn kai an8rwpoi poy sevontai kapoia pragmata kai dn katevazoyn spasmena alla pairnoyn gnisia. Dn einai perissoteroi aytoi poy katevazoyn spasmena...I pio apli lysi einai mia! Vazeis noymera stn tyxi kai o,ti katsei... To kana me tn patera m mia mera gia plaka kai vrikame 2 kartes tn 6 eyrw! xD

Vevaia meta apo polles fores mplokarei i karta kai prepei na pareis stn e3ypiretisi pelatwn gia na sto 3emplokaroyn...

Oxi dne allazw ton ari8mo ths kartas ananewshs alla enan ari8mo stis ru8miseis twn sms kai pane ola ta sms tzampa xD alla telos pantwn den pianei alo o kwdikos pou evaza palia.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock