Raditz Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Opws idi 8a exete akousta to hLaPEx kanei ta 8aumata tou se olous tous server tou lineage.Wstoso skeutika na to kanw share edw gia na to moirastw me olous sas :D. Elpizw na sas fanei xrisimo Edw sas exw mia eikona Download Me Credits: Raditz!!!
Raditz Posted May 27, 2009 Author Posted May 27, 2009 to hlapex dn doyleyi pia se kanenan server.. Dokimaseton Se enan pou 3erw kai nomizw pws 8a to 3ereis ki esu ton server auton www.niobe.gr. Palia to eixa dokimasei kai epiase xD ekana announcements enw dn eitan on kanenas GM/Admin. BTW thank you gia to reply sou :D
ZeRo* Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 to hlapex dn doyleyi pia se kanenan server.. Μπορεί να πιάνει σε κανά C4 server ;)
Raditz Posted May 27, 2009 Author Posted May 27, 2009 Μπορεί να πιάνει σε κανά C4 server ;) Exeis dikio Zero* Pianei kai se C4 Servers ;) :D se osous dn exoun antihack klp ;) ;D Have Fun!!!
Morian Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Useless topic... To L2 hLaPex einai dead edw kai polli kairo... Den Doulebei pouthena! Pane oi kales epoxes... Twra mono l2phx kai auto oxi kai polli eukola... Kapoios mod lock, Malon tha pesei polli Spam edw! :D
`Gerero® Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Re file gt na xrisimopoihso hlapex pou les pos leitourgei kai na mn xrisimopoihso phx p einai kalitero apo to hlapex??? tespa opos ipan kai oi ipoloipoi to hlapex einai dead kai to topic einai useless tha s sinistousa prin kaneis kapio topic na kaneis prota ena search gia na deis ti paizei sto forum sto leo gt einai new members apoti blepo apo ta post s
senkss Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 kali douleia ... alla ontos den doulei i perisoteri c4 eine officia p exoun apomini..kai auti exoun full antihack
ItsShow Posted May 28, 2009 Posted May 28, 2009 nice ine poli kalo alla dn ksero akoma na to xirizome:P
Freyr Posted May 28, 2009 Posted May 28, 2009 File to hlapex den dulebi se kanenan server kai tha sou pw giati:Tora ola ma ola ta server packs to exun diorthosi kai an kapote pas na anixis server kai valis mesa hlapex tha dis oti tha fas kick.Defteron me to l2phx boris na milas me announcements an to dexete o server,omos mono esi to vlepis pos milas.Kane ena bot kai tha katalavis pos den fenode stus alus ta announce.
Mr.Reese Posted May 28, 2009 Posted May 28, 2009 5000 topic exoune kanei 5001 me esena hlapex is dead dn mporite na to katalavete kante 1 search protou aniksete topic gamo.
Recommended Posts