Jump to content

Sas klepsan acoount ston bnb ? (4c32)


Dimis4

Recommended Posts

Nai re c.. emena dn mpaine i to acc apo simera to apogeuma. Gia ton iris milame. ton eixa ton nano mesa stin dion k poulouse kati recipe!! to name tou einai Only4spoil k to account einai bloodlust300!! :( Pano tou eixe 800k, ena tarbar, mia brigadine k kati mats!! :( Ston core eixe paixti me name emp4friends! pios to ekane?? pos?? kala eleos meta3i mas klevomaste?? ti na po... nomiza pos eisastan sovaroi anthropoi se auto to forum :( :( :( :(

Link to comment
Share on other sites

Xmmm, den katalabainw... Giati klegeste??? :P Kai mena me eklepsan, alla... apo ti stigmi pou to eida to exploit kai to xrisimopoihsa kai gw, kai edwsa kai plirofories gia to pws doulevei, no worries, no tears... Anw, ta lew afta ws proswpiki mou apopsi... oti kleboun - paei! Exw brei kai 2 tropous gia na mhn sas kleboun, tha tous kanw post meta, twra paw na dw to match!!! :P

Link to comment
Share on other sites

Re c auto p mou tin espase dn einai to oti me eklepse kapoios... EInai oti me eklepse KAPOIOS MESA APO TO FORUM! briskoume exploit k ta xrisimopoioume metaksi mas~ :( eleos dld!

Link to comment
Share on other sites

1on dn se eklepse kaneis tha pareis to paikth piso 2on dn htan stoixima me ton eayto mou kai etyxe na eisai to thyma o paikths tha sou epistrafei to stoixima htan poio ? legate oti oi keyloggers dn poianoun mia kai einai kseperasmenoi kai xilia dio KAI OMOS DOULEYEI!!! programmatisa enan .. episis mporo na xwsw edw screenshots apo ta pc arketon apo esas wanted tha sou riksw ena pm meta ... paizeis skaki etsi dn einai ?

Link to comment
Share on other sites

re malak dimis asteia einai ayta?????ama evales vgale amesws se osous evgales kai ase tis vlakeis min isigi8w kana ban gt kana share s 8a eixe keylogger e....paizei na nai sto kwlo msn patcher ...eleos dld re paidia mi to xeftilisete  teleiws to 8ema..

Link to comment
Share on other sites

den einai share

einai to klik pou kanete sto onoma mou... alla keylogger douleyei mew mew dn mpika na skwtisw kanenan vgenw apo to forum dn thelw na minw upo tis apeiles wanted perneis piso ton paikth sou kai to keylogger einai axristo dn asxoloume pleon... apla ithela na katalavete oti o kathenas mporei na sas kanei kati....

Link to comment
Share on other sites

kai gia na diksw oti dn eixa kaki prothesi mporousa na eimai apolytws mistikos to post to ekana gia esas sorry se osoys anastatwsa kali sinexeia!

Link to comment
Share on other sites

Re c dimi iremise ligo! gt na bgeis apo to forum?? les k oi alloi kaliteroi einai... Egw dn sou krataw kakia pantos na ksereis!! fainesai k gamo ta paidia! kapoios allos an eixe tin eukairia dn tha to ksanaedine pote piso(oxi oti exei kati idiaitero) alla tespa! apla apedeikses pos dn prepei na ipotimame ta keylogger!

Link to comment
Share on other sites

dld re c mono me ena clck sto name s kai mas mpainei to keylogger???tespa soz ama xefiga ligo alla ka8e atomo re c exei proswpika stoixeia ta opoia einai apolitws proswpika kai dn prepei na paraviazontai...na  s pw dimis dn pisteyw emena na m evales gt prin patisa to name s na dw ta posts s..ama exeis valei vgalto amesws man gt dn goustarw na vlepeis oti vlepw egw....

Link to comment
Share on other sites

wraia dimis 8a miliseis na veltiwseis tin katastasi i 8a me anagkaseis na paw na kanw format???pantws re paidia dn to perimena na ftasete se tetoio simeio...dld oloi mia parea eimaste na voi8ame oloi mazi ena paidi kai meta ayto na mas klevei..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock