Gmshop-java

Ma3x*

Question

keita3te dn eimai sigouros mesa apo l2phx kai me ena bug apo to gmshop kanoune to item oso 8eloune +++

to okimase enas friend m alla dn m leei pws to ekane alla m leei oti fteei to gmshop mporite na m dwsetai ena kalo gmshop?

l2jpack tou l2legacy

pff ti na sou pw gia to ++++++ i to gm shop 8a ftaiei opws les esy alliws ama sunexisoun kai to kanoun kaneis search sto forum kai vriskeis kapio analogo java moddification pou na se help...

paidia ta malak@@@@ exoune brei bug me to l2phx meso apo gmshop mporite na m dosetai ena gmshop xoris bug..??

Fteei to gmshop 100%

keita3te dn eimai sigouros mesa apo l2phx kai me ena bug apo to gmshop kanoune to item oso 8eloune +++

to okimase enas friend m alla dn m leei pws to ekane alla m leei oti fteei to gmshop mporite na m dwsetai ena kalo gmshop?

l2jpack tou l2legacy

Ti doulia exei to Gm Shop me to enchant? otinane bale sto Gm Shop anti gia Kanonika Scrolls Crystals Scrolls kai ftiaxta na min spane. Alios gia na to ftiaxeis prepei na xereis java.

file to dokimase enas filos apo gmshop to kanei...

Dn 3erw ti ginetai pou 8a brw java gia anti-phx.?

re c me gm shop den to exo xanakousi...mono me WH mpas kai exei html to gm shop sou gia deposit withdraw items?

Oxi dn nomizw mporis na me help ligo me ta java brhka ena post alla dn yparxei aftos o fakelos pou leei sto diko m pack to pack einai to l2legacy

net/sf/l2j/gameserver/clientpackets

fsss ayto gynete otan perneis pre packs xwreis java fixes ... Ayto to kanoun apo ta multisell !!

Edw einai ayto p thes http://www.l2jserver.com/trac/changeset/2749

Ean den ksereis na kaneis compile ... des kapio guide ..!

ok to katebasa twra pou to bazw?? eimai ligo noob se afto dn 3erw xristo.. soz:/

an eides katw exei na download to diff file

opote...