Jump to content

Werewolf Project 1.0 Prologue.


NITROUS SYSTEM

Recommended Posts

Tin nuxta ekeini kanenas den mporouse na kleisi to mati..oloi mazeytikan stin taverna gia to mnimmosino tou moulou...ithelan na perasoun ekeini tin nixta mazi wste na min ginei kanena aprovlepto....To mono pou ixeran oti oi Likoi ginontousan oloi kai poio dinatoi...Kati eprepe na kanoun....Eixan mia dinatotita aurio stin psifoforia pou tous perimene...Oloi pleon eixan upopsies...O protws stin mauri lista itan o thanoulis pou ton psifisan 2 atoma o MewMew kai o (kapoios allos pou esvise to post kai den prolava na diavasw tespa)....Itan o deuteros stin lista psifoforias..Meta ton xamw tou Moulou as elpisoume oti oi omada na min xanakanei to idio lathos...Kaneis den ixere ti na psifisi dioti den eixan kanena stoixeio pou na tous odhgh stin swsth apofasi///

H kalpH anoikse...

Psifiste mexri aurio to vradi stis 12 kleini...

Link to comment
Share on other sites

re gia xiliosti prwti  fora tha sas pw....PSIFIZOUME ME UPOGRAMISMENO NAME.

Px.Name pou psifizete

Min to ksexnate sas parakalw...

Ean den einai upogramismeno to name h psifos den metraei...na to xerete...

Link to comment
Share on other sites

To prwi oloi vgikan eksw apo ta spitakia tous gia na sizitisoun gia tin psifoforia...

O mewmew thewrouse pos o werewolf einai o thanoulis...O Nobleman omws rwtise:Gt to thewris upopto>?exeis kapoia stoixeia uper tou h mono upopsies>?Arxisan na miloun gia alla themata pou tous aforousan...Elegan na xtisoun ena Pigadi konta sto xwrio wste na min pigenoun makria gia nero...Tin douleia tin anelave o bob o sfougarakis mazi me ton Geri!

Link to comment
Share on other sites

gia na doume ama pianoun ta xerakia tous....egw paw kai apli gia psrema gt pses ta katafera poli kala kai epiasa 5 tsipoures....kaneis mazi m na pame stin limni???

 

I vote for thanoulis(just for now...as doume ti ginetai sti sinexeia kai vlepome)

Link to comment
Share on other sites

Guest Thanos47

"H taverna tou tromou"??(gia oti 8a klou8isei stin sinexeia)

auto to post dixni tin kakia meria autou tou anrthopou

den xerw guys alla nomizw pws den sas xerw kai toso kala..poli upopta mou fainonte ola auta

me tin taverna pate na perasete auto pou egine etsi apla...na xerete apo twra i empistosini mou miothike..

de xero alla mou fanike kati sa na theli na mplofari les kai ine autos kai leei epitides den sas empisteuome

Epeita o thanoulis kathos mpeike sto spiti tou den eniothe kala tou ponouse h koilia kai apofasise na paei stin toualeta...Na xerasi...eki eide ekso apo to parathiraki na trexi ena maliaro plasma pros to dasos pou itan poli konta,...

o mewmew pige na kimithi alla oli i ali itan idi mesa ego piga gia xerasma arage pige gia ipno ??? i itan to teras?

To mesimeraki tis idias meras egine to aprovlepto....Eksafanistikan sta ksafnika apo to village h exis villagers:SoLuTiOn,Vortex,Geri,Thanoulis ,Avel kai o MewMew....Pou na pigan omws arege aftoi?Einai swoi kai avlavis?

Pantws ekini tin hmera o ouranos ixe skwteiniasi kai eixe megali vroxi,.,,,

O Petros exwntas diavasi polla vivlia vasismena se Likanthrwpous eipe an akoloutha logia:Sinithws tetoios kairos epikrati otan oi werewolfs metamoorfwnoun kapoion aplo thnito se likanthrwpo...Amesws kirieuse panikos olous osi vriskotan eki mporsta....Mono o Bob o sfougarakis den pistepse sta legomena tou petrou legontas:Ola auta einai mlkies den uparxoun likantrwpoi shmera mono paramithia gia autous....To vradaki ola ta atoma pou eleipan apo tin sizitisi eixan emfanisti ksafnika sto village...tous perikiklosan ta upoloipa meloi kai xekinisan na miloun....

 

Special Abilities.

Lord(has used his ability)

Angel(Has used his ability)

Cupid(hasn't used his ability)

o bob isos to ipe gia na krifti apo auto pou ine

popo re seis....eleos paei o enas sigkatoikos......dn 8elw na meinw monos....(dn ma8ainome poion skotwse o lord re c nitrous???)

kati pezi me ton mewmew ,to pezi poli kalos......

__________________________________________________________________________

ta post mou isos dixnoun oti mplofaro i kati tetio de  xero de dino psifo akoma tha perimeno mexri tis 11:59 to vradi ta leme,oti theli psifizi o kathenas de thelo na epireaso kapion apla ekana to sxediagrama m gia na min gini kana lathos ,ta leme

p.s me to sxediagramma de thelo na dixo pios leo oti ine werewolf apla leo kamia pragmata kai tin apopsi m ;)

Link to comment
Share on other sites

                                  H KALPH

Vortex 1 vote By MEWMEW

Petros crackeridis 1 vote By VORTEX

Thanoulis  1 vote By MASTROPOS

Link to comment
Share on other sites

oso gia tin psifo m opws oloi xerete o vortex perna polles wres sto forum mas...dn einai pws apla dn mpainei kai dn mila...oli mera edw einai..etc me to na min mela isws prospa8ei na ton xehasoun oloi kai na meinei stin akri.....as ton exete ipopsin sas ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Thanos47

oso gia tin psifo m opws oloi xerete o vortex perna polles wres sto forum mas...dn einai pws apla dn mpainei kai dn mila...oli mera edw einai..etc me to na min mela isws prospa8ei na ton xehasoun oloi kai na meinei stin akri.....as ton exete ipopsin sas ;)

to epixirima tou mewmew me epise apolita mporo na po ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...