Jump to content

Sas Aresei o L2CursedWorld?


Sas Aresei o L2CursedWorld?  

57 members have voted

  1. 1. Sas Aresei o L2CursedWorld?

    • Nai! gamaei!
      20
    • Oxi! Xalia server!
      22
    • Den exw paiksei pote!
      15


Recommended Posts

Prepei na symfwnisw me ton Exte.O pride einai o pio kalosthmenos server p exw dei...As mn sygrinoume Cursed world me pride(Pride>CursedWorld)...Exw peksei cursed world giayto to lew(peripou kana 2mhno).Prepei na symfwnisw ksana me ton exte oti katastrefei to L2 (Heavy se dagger kai toksoti)ti allo tha doyme...

 

On topic:Egw dn ekana vote dioti oute kalos einai alla oute kai kakos.(elpizw na me katalavenete)...

 

Xoris na exw diathesi gia flame..skepsou ligo prin peis kati...katarxas mporeis na les oti den sou arese o Cursed alla oxi na les oti o Pride>Cursed..katarxas se pio dimino epekses??gt an epekses mesa f8inoporou pou o server eixe ftasei tosa atoma pou den fantazesai ...isws na min prolaves na deis tis allages pou exoun ginei..loggare tora ama 8es kai 8a deis oti exw dikio ;).Oso anafora afto pou les gia Heavy se dagger ...einai epilogi twn pextwn..kapioi forane light kapioi forane heavy..den fteeei o server gia afto..kai pistepse me an kai se mena den aresei afto kapies fores apodideis kalitera se high rate server me Heavy

vCk den trela8hka xD

 

L2core 4life re hahahaaahah  (plaka kanw :P)

 

Pai3te kana sovaro server mwre... :) elixir, cosmos etC...

 

 

Den iparxei sovaro kai asovaro..ti aresei ston ka8ena metraei..se sena mporei na aresei to aplo L2 se allous mporei na aresoun ta custom(kai pistepse me einai polloi aftoi)..an vevea ennoeis pos o server epeidi einai x5000 einai kai efkolos loggare kai prospa8ise na farmareis epic armor kai na tin pas +30 :) mporei kai na geraseis prospa8ontas...

 

FILIKA PANTA

Link to comment
Share on other sites

Den iparxei sovaro kai asovaro..ti aresei ston ka8ena metraei..se sena mporei na aresei to aplo L2 se allous mporei na aresoun ta custom(kai pistepse me einai polloi aftoi)..an vevea ennoeis pos o server epeidi einai x5000 einai kai efkolos loggare kai prospa8ise na farmareis epic armor kai na tin pas +30 :) mporei kai na geraseis prospa8ontas...

 

FILIKA PANTA

 

Δοκιμασε να φαρμαρεις τα ιδια πραματα(αν υπαρχουν) και να τα κανεις εστω +10 σε κανονικο σερβερ και θα καταλαβεις :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...