Jump to content

[Share-UPDATED]Preconfigured Pack L2Java Free Interlude!


Recommended Posts

Bravo file m to pack ta spaei 100%

mono mia paratirisi...

kane edit kai pes gia to navicat stis plirofories egatastasis oti xreiazetai tin kanoniki ekdosi

navicat..Me tin lite dn ginetai gt dn exei to buckup mesa...

Kai pali bravo sinexise tin kali douleia!!!

Link to comment
Share on other sites

eipes an broume kapoio bug na to postaroume swsta???egw dn brika bug..

error brika...

x9ilcaxdhf786y2k2etr.jpg

 

ksereis ti mporei na ftaei???kai oi pkguards dn xwnoun aytous pou einai pk..pou8ena...

Ayto dimiourhithike apo diko s lathos tora to tsekara kai eine ok :P

Link to comment
Share on other sites

File 1 exo na po me esoses Giati toso kairo kathomouna kai katevaza diafora pack Apo edw mesa kai Ola eixan Apo ena Bug Kai Otan anafero gia Bug enow me ta sub pou exo kanei kai guide file mou edw mesa sigoura ayto to pack to diko sou einai l2jfree apo compile Gia ayto exei ginei kai Fixed Na se kala....Oso Gia ta Npc Mesa Theloun ena souloupoma mesa na se kala kai pali Ty.....A xexasa na s po to Patchaki sou eixe mesa virus alla kai pali egw dn to xreiastika ;)

Link to comment
Share on other sites

File 1 exo na po me esoses Giati toso kairo kathomouna kai katevaza diafora pack Apo edw mesa kai Ola eixan Apo ena Bug Kai Otan anafero gia Bug enow me ta sub pou exo kanei kai guide file mou edw mesa sigoura ayto to pack to diko sou einai l2jfree apo compile Gia ayto exei ginei kai Fixed Na se kala....Oso Gia ta Npc Mesa Theloun ena souloupoma mesa na se kala kai pali Ty.....A xexasa na s po to Patchaki sou eixe mesa virus alla kai pali egw dn to xreiastika ;)

Den pezei na eixe virus :)

Link to comment
Share on other sites

Thelo na s kano mia Paratirisei ama mporeis kiolas na me help....Stis eikones p exeis se ayto to Guide les p na baloume tin ip mas kai mesa ston server ta exeis poli alios ALLA egw dn xrisimopoio to 192.168.2.2 egw xrisimopoio to 127.0.0.1 me tis port ama mporeis na me help kalo giati twra mpeno me 127.0.0.1 dld monos m :D (kai xrisimopoio no-ip)

Link to comment
Share on other sites

Thelo na s kano mia Paratirisei ama mporeis kiolas na me help....Stis eikones p exeis se ayto to Guide les p na baloume tin ip mas kai mesa ston server ta exeis poli alios ALLA egw dn xrisimopoio to 192.168.2.2 egw xrisimopoio to 127.0.0.1 me tis port ama mporeis na me help kalo giati twra mpeno me 127.0.0.1 dld monos m :D (kai xrisimopoio no-ip)

kita pio prosextika to post mou....

 

PS: To site pou exw anebasei tis SS eine se upokataskebei be patient plz.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Mias kai lipoune ta download links.. to topic tha ginei lock mexri neoteras .. otan o owner valei ta link na m kanei ena pm na to unlock,dn iparxei logos na ginete spam zitontas link..

TOPIC LOCKED (mexri neoteras)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...