Jump to content

[bug]gia pola stats


ksenofon

Recommended Posts

  PIANI SE L2 JAVA

 

Dn kserw an to parete san bug alla tespa ..

 

me afto to bug mporite na anebasete To Hp sas To Mp sas To p atk sas kai to m Atk sas to atk speed sas eina aplo akouste

[P.atk]:an 8elete gia p atk pernete ena dragonic bow ++ kaito forate pate kai alazete to sub me to pou to patisete bgazete to bow [kalitera na einai se kapio F1.F2] osa pio pola bow parete toso pio poli p atk 8a anebasete.

[M.atk]: einai to idio me to dragonic bow apla pernis ena imperial staf [special ability empower].

[atk.speed] afto einai pio aplo apla pernis nixia rsk.haste kai to bazis sta F kai pas kai alazis sub taftoxrona bgazis kai ta nixia..

[Hp]pernis ena health twohanded kai to bazis pali sta F kai pali kanis sub kai taftoxrona to bgazis...

[Mp]pernis ena corvesion humuloucus to bazis pali sta F kai pali kanis sub kai taftoxrona to bgazis

[accurasy]Pernis ena saint spear Goulidance

afto einai to bug pou kserw kai efxome na to katalabete :D

Link to comment
Share on other sites

                                             PIANI SE L2 JAVA

 

Dn kserw an to parete san bug alla tespa ..

 

me afto to bug mporite na anebasete To Hp sas To Mp sas To p atk sas kai to m Atk sas to atk speed sas eina aplo akouste

[P.atk]:an 8elete gia p atk pernete ena dragonic bow ++ kaito forate pate kai alazete to sub me to pou to patisete bgazete to bow [kalitera na einai se kapio F1.F2] osa pio pola  bow parete toso pio poli p atk 8a anebasete.

[M.atk]: einai to idio me to dragonic bow apla pernis ena imperial staf [special ability empower].

[atk.speed] afto einai pio aplo apla pernis nixia rsk.haste kai to bazis sta F kai pas kai alazis sub taftoxrona bgazis kai ta nixia..

[Hp]pernis ena health twohanded kai to bazis pali sta F kai pali kanis sub kai taftoxrona to bgazis...

[Mp]pernis ena corvesion humuloucus to bazis pali sta F kai pali kanis sub kai taftoxrona to bgazis

afto einai to bug pou kserw kai efxome na to katalabete :D

loipon opos eipes pianei se c6 kai eidka ston core [ayto to leo ego] ala file an ginete mhn pernis ala shares kai bazis aplos ales le3eis to post ayto to exo dei 5000 fores apo tote pou eimai sto forum to exo barethi

 

Gia Atk.Speed -->>  http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=31604.0

ayto brika mono kai to exo bri kai se ala shares oso gia to m.atk kai gia ta ala stats sxedon ta idia lene mono p alazoun ta opla

Link to comment
Share on other sites

loipon opos eipes pianei se c6 kai eidka ston core [ayto to leo ego] ala file an ginete mhn pernis ala shares kai bazis aplos ales le3eis to post ayto to exo dei 5000 fores apo tote pou eimai sto forum to exo barethi

 

Gia Atk.Speed -->>   http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=31604.0

ayto brika mono kai to exo bri kai se ala shares oso gia to m.atk kai gia ta ala stats sxedon ta idia lene mono p alazoun ta opla

Exei kanaginei Post ... Alli fora prin kaneis kapoio topic psaxe mia na deis ama exei tpt paromio ;)

 

Ναι αλλά ο τύπος λέει και για Mp kαι για M.atck κάτι που το είπαν στα άλλα topics.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά ο τύπος λέει και για Mp kαι για M.atck κάτι που το είπαν στα άλλα topics.

ti to lene ti dn to lene sta ala topics ayto gia to m.atk kai to mp to idio einai aplos an bris monos s to weapon ayto kaneis to idio akribos
Link to comment
Share on other sites

Me 80 m.atk p dinei to empower....

 

 

2 Xronakia kaneis na pareis m.atk

 

Gia ta alla stats pantos nice share

Den einai anagkh na kaneis gia m.atk kai p.atk .... apla kane 2kk-3kk hp kai parapanw kai 8a deis ti dmg varas ... feugoun 2hitoi oloi !;)

Link to comment
Share on other sites

sto 6 litourgi ston core ston apocalypsis alla sotn apo apocalypsis 8elis poli ora gt ta subs einai 20 sec kai prepi  na perimenis ligo p atk na anebasis kai eisai ok .... dn alazw tis leksis apo alla topic gt poli apla dn ta exw di apla 10 wres tin imera ka8omoun kai epsaxna diafora bugs kai grafw afta pou ema8a tora an einai kai se alla topic dn to kserw afto .... oso gia to p.atk kai to m.atk anebeni poli grigora apla to wep pou kanis na einai +10 1.000 ,1.000 anebieni egw pistebw pos einai mia xara

Link to comment
Share on other sites

egw apo oti exw dokimasei dn poianei se ola ta weapon

mono sto S Grade tou sword tou destry..(dn 8imamai kala pos to lene)

health kai haste!

twra ti na sou pw 8a to dokimasw kai 8a sou pw..

Link to comment
Share on other sites

egw apo oti exw dokimasei dn poianei se ola ta weapon

mono sto S Grade tou sword tou destry..(dn 8imamai kala pos to lene)

health kai haste!

twra ti na sou pw 8a to dokimasw kai 8a sou pw..

mipos enoite dinasty?? (den katalava ti enois kan :P apo ti kserw se kamael server dn pianei opote... den einai to dynasty...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...