Jump to content

Kai dn pame?


nazghoul

Recommended Posts

me tous oneo an thelete peftei poli ksilo ston crazyPvP ala opws eipe kai o nazghoul ston vortex kserei ti pezei :P pantos egw pezw kai san player NORMAL oxi ftiagmenos an brite kapion alon kalo server egw psinome.

Link to comment
Share on other sites

guyz gia deite ligo to demise of adena...mia xara kosmo exei kai exei aki eidiko q gia +60 opla (kanonika pane mexri +25 me zwre kai gia na pareis +60 8elei 20 fores na pesei o baium kai kati alla)..ama mpoume kai mazepsome oloi +60 8a peftei poli ksilo...exw kai kati filarakia ekei kai 8a voi8isone oso mporoune..psaxte sto hopzone kai psi8eite

Link to comment
Share on other sites

guyz gia deite ligo to demise of adena...mia xara kosmo exei kai exei aki eidiko q gia +60 opla (kanonika pane mexri +25 me zwre kai gia na pareis +60 8elei 20 fores na pesei o baium kai kati alla)..ama mpoume kai mazepsome oloi +60 8a peftei poli ksilo...exw kai kati filarakia ekei kai 8a voi8isone oso mporoune..psaxte sto hopzone kai psi8eite

 

o server ti chronicle einai? a k dwse k ena link ;)

Link to comment
Share on other sites

vsk enas wraios server x200 k me sxtika ligo lag einai o ial(victoria) to kako einai pws an exeis kairo na kaneis log in mporei na diagrafei o char s(eleos?) a k kanei poluuuuu suxna rr :( ...tespa to 8ema einai oti prokeitai gia wraio pk/pvp server p tn paizeis gia tn plaka s (opws ego otan o srvr p asxoloume einai down) alla mporeis na tn pareis k sovara ka8os parolo p einai x200 h magia einai na termatiseis ta skills kati polu duskolo :P

mexri k to hLapex douleuei! ;D k to hiIngame  :P

apla einai c3 akm o server  :( k kapoies fores xanontai items apo wh  :P

 

 

Psit na sou po....

1) ta char dn diagrafontai..... Apla peftoun sto 1lvl.

Exw k egw char ekei.. full skills sxedon...

 

2)Ta item apo to wh xathikan 1 fora mono gt merikoi ebgazan aa(anceint adena) me bug.. Loipon patcharane to bug alla diagrafikan apo mesa ta aa k ta coal p ta bgazane k auta me bug... AUTO EGINE MIA FORA....

 

to xero oti kanoun dlvl alla akou ego se ena acc eixa ena warcryer k enan sph k eixa na kano log in guro stn ena mhna k oi chars m delete :/ .. k auto sunevh k se pollous filous m :P

apla k s auton tn server donate FTW..

prosfata ena paidi me hero weapon elege se enan: xes ti m phre o mpampas m dwro gia ta gene8lia m?? to hero :P

Link to comment
Share on other sites

lipon pao na psaxsw ena baniko server se kamposa sites...egw 8a sas dwsw merika paradeigmata exp rates adenas k diafora information k c4/c5 apla eseis apofasiste.ok?8a postarw se ligh wra sites me ta information k eseis apofasizete....8a dwsw k mid rates panw apo x50 ws x1000 to maximum.eseis apla peite to ok k mpainoume ama einai

Link to comment
Share on other sites

egw lew na pame ston Oneo na upostiriksoume kai ton Solution mias kai einai dikos mas typos!

Link to comment
Share on other sites

o x4000 stous oneo exei multi skill perneis skills apo oles ti classes ala oti pite egw dn egw ideeterw prob

ala eisaste empiri players kai mporite na rularete stous oneo.

Link to comment
Share on other sites

Egw dn exw provlima pame opou thelete  kai Sumfono me ton Nitrous pame oneo an einai mias kai filoi mas einai na tous upostiriksoume egw psinomai gia opoion apo tous duo thelete high i mid vortex ston 20 ti pezei craftarisma?

Link to comment
Share on other sites

Kai kati allo ti pexteis leei se autous tous server? kai anaferomai ston 25 mias kai  ston allon pezh to multi

Re na kanw mia noobistiki erwtisei to Netframework 2.0  to xreiazomai? :/

Link to comment
Share on other sites

Ok re re to ekane mpeika kai mesa :P kaloutsikos fenete ! Alla re pedia exei Polla ZWA ekei mesa re!

Me akolouthouse h ROYLA :

Marilyn(O char m lvl 26 dimenei me ta arxika ta non grade):ti thes?

ROYLA(Dimeni Full S 80 prepei na itan 78 Tespa oso einaito full):pvp

Marilyn: a? Pas kala re? 26 eimai

ROYLA:Kai ela pame ena pvp

Marilyn:Kala re zwo eisai EIMAI 26 LVL leme kai dn eimai kai dimenos me tpt nooba

ROYLA:pvp!

Re teteia ZWA prepei na ta bannaris mia evdomada re na pikaroun 26 lvl enw einaifull buffed kai S  OMG dld! Tespa psineste na mpoume re ? Ade na ftiaksoume mia maxbastard clan Mpeite !!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock