Jump to content

Kai dn pame?


nazghoul

Recommended Posts

Re vortex Mas eipes na mpoume ston L2Oneon epidei eisai GM ekei re??? Egw eipa na pame kapou p na peksoume oloi mazi gia plaka na ftiaksoume diki mas clan kai ta lipa oxi na protinei o kathenas enan server epeidi einai GM  :/ etsi grafame oloi an itan enan server p exoume gear!! tespa mporei egw na to peira lathos?

re c xsereis gt mas eipe na pame ekei? gt opws eipes einai gm kai tote tha mas ftiaxsei xD swstos re vortex?
Link to comment
Share on other sites

la2.sz.ru Paizw eki den exw paraponw..

Bartz server X5000 kai me polla atoma Ean thelete peite m!

Link to comment
Share on other sites

paizei sigoura!alla akoma na to mathw!!

To hlpex oxi den leitourgei efaga ban gia auto!!

Alla o allos me ena hit me ta heria me ekane 20k dmg!!!!!!!!!!!!!!ElEoC

Link to comment
Share on other sites

vsk enas wraios server x200 k me sxtika ligo lag einai o ial(victoria) to kako einai pws an exeis kairo na kaneis log in mporei na diagrafei o char s(eleos?) a k kanei poluuuuu suxna rr :( ...tespa to 8ema einai oti prokeitai gia wraio pk/pvp server p tn paizeis gia tn plaka s (opws ego otan o srvr p asxoloume einai down) alla mporeis na tn pareis k sovara ka8os parolo p einai x200 h magia einai na termatiseis ta skills kati polu duskolo :P

Link to comment
Share on other sites

vsk enas wraios server x200 k me sxtika ligo lag einai o ial(victoria) to kako einai pws an exeis kairo na kaneis log in mporei na diagrafei o char s(eleos?) a k kanei poluuuuu suxna rr :( ...tespa to 8ema einai oti prokeitai gia wraio pk/pvp server p tn paizeis gia tn plaka s (opws ego otan o srvr p asxoloume einai down) alla mporeis na tn pareis k sovara ka8os parolo p einai x200 h magia einai na termatiseis ta skills kati polu duskolo :P

mexri k to hLapex douleuei! ;D k to hiIngame  :P

apla einai c3 akm o server  :( k kapoies fores xanontai items apo wh  :P

 

 

Psit na sou po....

1) ta char dn diagrafontai..... Apla peftoun sto 1lvl.

Exw k egw char ekei.. full skills sxedon...

 

2)Ta item apo to wh xathikan 1 fora mono gt merikoi ebgazan aa(anceint adena) me bug.. Loipon patcharane to bug alla diagrafikan apo mesa ta aa k ta coal p ta bgazane k auta me bug... AUTO EGINE MIA FORA....

Link to comment
Share on other sites

Re pedia m protine enas filos m enan server genesis ellinikos 1000x ta rates tha mpoume ti lete einai arketa wreos stackaris ta skills multiclass ena prama mporeis kai na pantreuteis sxedon ola loitourgoun !! parepiptontos hlapex dn leitourgi tha mpoume ti lete?

http://l2genesisgr.servegame.com/homepage.php an einai katevaste kalou kakou to patch to 80mb gt me to allo mporei na min vlepete ta custom pramata exei Dual zarich merika Gm opla kai ta loipao Psithite re :) eftiaksa egw char Marilyn tah mpeiteeeeeeeee?

Link to comment
Share on other sites

LoL 80mb system???loipon epeidh twra to eida to olo skhniko apo thn arxh psinomai k ego polu agria!eimai k ego mesa!apla peite server na katebasw system k eimaste jet!

 

o max nomizw 8elei na kaneis craft ta opla ta a k s grade!

o infogate einai kalh fash k o GvE alla gia ton pwto xsenewnete k ton 2o den ta pate kala me tous GM

o oneo einai ligo xlwmo an k den einai ka8olou kakh idea.

apo thn allh na proteinw me th seira m ton gold k ton archon...ston prwto exw kollhto pou leei pws o server DEN lagarei k ston 2o paizoun ta aderfia m ekei k exei polu ligo lag(x70exp x150sp hero/noblesse working)

 

ama exete tpt kalutero postarete to na pame omadikws.

Link to comment
Share on other sites

Leader pare re :P einai kali fash http://l2genesisgr.servegame.com/homepage.php

alla an einai epidei me kati filarakia psaxnoume enan psilo normal server mid dld pes m enan p pezeis kai poronese agria :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock