Jump to content

bug for oly


`Gerero®

Recommended Posts

egw afto to i3era me Tattoo of absolute h aplos ena healthy wep..

egw to i3era oti apla forages ena healthy wep kai otan teleione to match forages ena alo kai nikages

kai epiane afto.. wpos kai me to tattoo palia (absolute)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Den ksero alla ti periergo exei kai kai nikas? Den mporo na katalabw epidei alazeis armor + weapon nikas?

Ektos an den katalaba egw kati kala...

Anyway tha to dokimasw gia tha sou pw!

 

 

einai poly aplo. pare ena weapon health kai 8a deis. de xreiazetai oli auti i diadikasia. aplws ena health :P

Link to comment
Share on other sites

loipon ayto to bug dn ksero an isxyei pantos ston mafia kai sigkekrimena ston stuck sub isxyei kai to exo dokimasei pano se th me sub tyrant pala kai destro (gia alous char dn ksero an isxyei)

1) exete mazi sas dc robe set evil som kai mazi ta spiritshot apo kathe oplo (genika parte ena weapon b a kai s kai mazi ta spiritshot tous)

2) afou mpite oly kai blepete oti dn sas perni me ton antipalo tou lete gia tie an simfonisi kanete to parakato alios feed i tha fate gioutso :P

3) se periptosh p pate tie katheste kai bazete thn dc meta to evil bazete to spiritshot tou meta som bazete to spiritshot tou kai meta to s bazete kai se ayto to spiritshot t

4) afou teliosei to match tha dite na leei oti nikisate kai o alos exase kai se periptosh p tha sas leei mlkia pite t kai sis mlkies :P

 

P.S. dn mpori na theorithi os bug apo kapion gm i admin gt aplos alazate weapons kai armor kathos isastan mesa stin oly kai tha pigenate tie :P

 

elpizo na boithisa kapos ala kai pali dn ksero an einai sigouro se mena eixe pantote 100% epityxia kai to brika tixea ante kai kalo hero :P

TELIOS AKIRO...kai etsi opos ta exeis grapsei oute kriptografos den mporei na katalavei ti exeis grapsei :)
Link to comment
Share on other sites

Αυτό χρησιμεύει και σε σέρβερ'ς χωρίς ακαδημίες η αιτία ό,τι μπορείς να σκοτώνεις raid boss..για να πάρεις reputation point's...

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now



×
×
  • Create New...