Jump to content

bug me adena checkarete


ntinos_1990

Recommended Posts

Kalisperes ipa k go na kano to 1o m post mpori fisika na to 3erete an k dn ine k polu gnwsto as to mirasto loipon mazi sas

Einai kapoioi server p kanis exchange adena gia gold bar k to anti8eto mazeuoume loipon 1kkk k to kanoume se gold bar iparxi loipon o e3is kolpo.Otan 8a ani3is to para8iro na kanis apo ADENA se GOLD BAR fernis to para8iro tou ok me to exchange stin idia 8esi dld ta 2 ok p 8a exis na simpiptoun tote dld to ena ok na briskete kato apto alo ok tote trabate 2 fotografies k sinexomena ok etC wste aptis foto lagari ligo to pc k anti na pari 1 gold bar perni apo 3 k pano checkarismeno pano apo 20 server me apoliti epitixia etC wste na mamieste sta fraga apto 1 dis enw i aloi psaxnoun apegnosmena "plz adena man" :) auta apo mena perimeno apantisis an to 3erete

 

re C ti enoeis ferneis to parathyro tou OK me to parathyro tou Exchange... poio exchange?? eksigiseto kalytera ty

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

hahhah thx filaraki poli oreo kolpaki kati eixa akousei ala den to iksera na to kanw o idios

thx kai pali sinexeise etsi !

To exei dokimasei kaneis ston white eagle?I mporei kapios na m dwsei 1 link ston opio ton serer t dokimase?
Link to comment
Share on other sites

kapws etsi sxedon prospathousane na kanun enchant ta weapon/armor poloi..

ayto to exw dokimasei epiase mia fora.. k nomiza egine katalathos apo ton server to kalo apo oso xerw einai na exei k liiiigo lag o server exeis perissoteres pithanotites.. h toulaxiston na lagareis esy? kati tetoio..apla to ekana mia fora k nomiza oti stathika tyxeros..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...