Jump to content

bug me adena checkarete


ntinos_1990

Recommended Posts

Kalisperes ipa k go na kano to 1o m post mpori fisika na to 3erete an k dn ine k polu gnwsto as to mirasto loipon mazi sas

Einai kapoioi server p kanis exchange adena gia gold bar k to anti8eto mazeuoume loipon 1kkk k to kanoume se gold bar iparxi loipon o e3is kolpo.Otan 8a ani3is to para8iro na kanis apo ADENA se GOLD BAR fernis to para8iro tou ok me to exchange stin idia 8esi dld ta 2 ok p 8a exis na simpiptoun tote dld to ena ok na briskete kato apto alo ok tote trabate 2 fotografies k sinexomena ok etC wste aptis foto lagari ligo to pc k anti na pari 1 gold bar perni apo 3 k pano checkarismeno pano apo 20 server me apoliti epitixia etC wste na mamieste sta fraga apto 1 dis enw i aloi psaxnoun apegnosmena "plz adena man" :) auta apo mena perimeno apantisis an to 3erete

Link to comment
Share on other sites

fenete kalo tha to dokimaso ston mafia mias kai thelo na ton gamiso ligo kai na bro bug gt san pola m ta exei kani o dimis kai oi ipoloipoi gm tha sas po se alo post an douleyei ston mafia :P

Link to comment
Share on other sites

ston mafia dn douleyei kai sigkekrimena ston stuck subs ala iparxei kai i periptosh na ekana ego kapio lathos an einai etsi tote dokimaste to kapios kai as pi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

fenete kalo tha to dokimaso ston mafia mias kai thelo na ton gamiso ligo kai na bro bug gt san pola m ta exei kani o dimis kai oi ipoloipoi gm tha sas po se alo post an douleyei ston mafia :P

ston mafia dn douleyei kai sigkekrimena ston stuck subs ala iparxei kai i periptosh na ekana ego kapio lathos an einai etsi tote dokimaste to kapios kai as pi

 

 

Reported!!! gt kaneis double post enw mporeis na kaneis edit???

 

On Topic:apo oti kserw auto to bug to exoun fix se olous tous server!!

 

(ektos apo 1-2)

 

Link to comment
Share on other sites

 

Reported!!! gt kaneis double post enw mporeis na kaneis edit???

 

On Topic:apo oti kserw auto to bug to exoun fix se olous tous server!!

 

(ektos apo 1-2)

 

san poli dn m kolas esi dn eimai o monos p kanei double-post edo an se peirazei mn milas i kane kati alo p na mn mas enoxli me tin kathe paratirish s eleos dld les kai egine tpt an kano double-post po kati mlkes eleos
Link to comment
Share on other sites

san poli dn m kolas esi dn eimai o monos p kanei double-post edo an se peirazei mn milas i kane kati alo p na mn mas enoxli me tin kathe paratirish s eleos dld les kai egine tpt an kano double-post po kati mlkes eleos

 

signomi re file ti thes diladi na peis.. me to "dn eimai o monos pou kanei double post edw"???

 

 

edw eimaste ena forum kai iparxoun kapoioi kanones pou pisteuw tha exeis dei!

 

kai dn sou kolisa katholou .. aplws se ekana report gia double post..

 

opos kanw me opoion vlepw kai kanei SPAM!

 

lipon gia na min bgoume off-topic ama thes pm me!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now



×
×
  • Create New...