Jump to content
  • 0

Pws allazw ton xrono t respawn?


Versus

Question

Peite me noob peite me opws 8ete alla dn to briskw!Oloi m lene oti sto L2J exei ena arxeio java me to name NPC Config alla L2JFree dn exei..egw exw L2JFree k psaxnomai :-\ kserei kaneis pws allazw to respawn delay sto L2JFree?

 

Euxaristw 8)

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

file mporei kai na kano la8os alla ayto ginete mesa apo sql ta respawn.....den 8imame giati kaike to PC mou kai den mporo na to do :( alla apo oti 8imame apo sql einai

mpori nane kai auto.

 

ego pistebo oti to ro8mizis apo to config an kai den to exo kani pote nomizw

Link to comment
Share on other sites

  • 0

enois otan oi pextes kanoun spawn se ena teleport (px varka ) na exi ena xrtono mexri na tous varesi? auto iparxoun sta configs (properties) dn 8iamme pio ena pantos! ama les allo dn 3erw

Dn milaw gia spawn protection..rwtisa pws ginetai na alla3w ton xrono p kanoun ta boss respawn.

 

Oi parapanw dn me boi8isate :P

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dn milaw gia spawn protection..rwtisa pws ginetai na alla3w ton xrono p kanoun ta boss respawn.

 

Oi parapanw dn me boi8isate :P

 

file tora pou to ksana skeytika einai sigoura apo to SQL an anaferese ston antharas apo oti 8imame de to exei dilomeno sto sql kai prepei na to valeis esy....na vrei tin id tou antharas kai na prosteseis vasika prepei na exei ginei post me ayto to 8ema psakse kalitera gia to xrono ka8e npc ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

file tora pou to ksana skeytika einai sigoura apo to SQL an anaferese ston antharas apo oti 8imame de to exei dilomeno sto sql kai prepei na to valeis esy....na vrei tin id tou antharas kai na prosteseis vasika prepei na exei ginei post me ayto to 8ema psakse kalitera gia to xrono ka8e npc ;)

Hmm me sql e?Nai alla pws?Ligo parapanw plirofories 8a itan poli kala :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

2 Tables.

 

raidboss_spawnlist

 

spawnlist

 

 

Vres To ID

 

K Proxora .

 

Kapou Leei :

 

Respawn_min_delay :

 

Respawn_max_delay :

 

allakse ayta se oso 8eleis .

 

rr tn srvr  k eisai ok

Link to comment
Share on other sites

  • 0

2 Tables.

 

raidboss_spawnlist

 

spawnlist

 

 

Vres To ID

 

K Proxora .

 

Kapou Leei :

 

Respawn_min_delay :

 

Respawn_max_delay :

 

allakse ayta se oso 8eleis .

 

rr tn srvr  k eisai ok

Em dn douleuei auto :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Well , Iparxei k Ena Keno Respawn

 

Vale ekei tin timi p 8es.

 

Ean Dn Doulevei k Ayto Kaneis kt La8os..

Apo Oso 8ymame Mia Xara Doulevei :S

 

Anyway, An Exeis Apories MSN me.. Min Spammaroume xD

Link to comment
Share on other sites

  • 0

2 Tables.

 

raidboss_spawnlist

 

spawnlist

 

 

Vres To ID

 

K Proxora .

 

Kapou Leei :

 

Respawn_min_delay :

 

Respawn_max_delay :

 

allakse ayta se oso 8eleis .

 

rr tn srvr  k eisai ok

 

auth einai h lush kai h opoia douleuei (gia mena) kai logika gia olous otan to pirakseis to rb respawn prepei na ksereis ti bazeis/ms/sec/mins/h ... kai kaneis rr ton server k blepeis se posh wra kanei respawn i bazeis rb respawner se php grameno k blepeis pote kanei respawn to boss k ean doulepse h allagh pou ekanes

Link to comment
Share on other sites

  • 0

aaa 8imi8ika ena tropo p apo oti 8imame ginete!!

to 3erete 100% ine to aplo shift+click sto mob k apo oti 8imame allazis polla stats k to respawn time ine mesa!! 1on k 2on ama exis kapia db packs exoun os config to respawn time ton rbs (oxi ollon) i hope to help u (a bit :) )

Link to comment
Share on other sites

  • 0

aaa 8imi8ika ena tropo p apo oti 8imame ginete!!

to 3erete 100% ine to aplo shift+click sto mob k apo oti 8imame allazis polla stats k to respawn time ine mesa!! 1on k 2on ama exis kapia db packs exoun os config to respawn time ton rbs (oxi ollon) i hope to help u (a bit :) )

Dn yparxei auto p les..

 

Kai paidia lete na ekana topic xwris logo?Ta exw dokimasei ola!OLA apo to raidboss_spawnlist k opws sinexizoun na kanoun ka8e 60 sec respawn

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dn yparxei auto p les..

 

Kai paidia lete na ekana topic xwris logo?Ta exw dokimasei ola!OLA apo to raidboss_spawnlist k opws sinexizoun na kanoun ka8e 60 sec respawn

 

tote esy den kaneis swsta ton tropo pou exoume pei i dokimase na kaneis update se nea rev

Link to comment
Share on other sites

  • 0

tote esy den kaneis swsta ton tropo pou exoume pei i dokimase na kaneis update se nea rev

Dld ti la8os mporei na kanw?

Bazw 14.320.000 gia min k max time (12 wres) k to id t boss..auta :S

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dld ti la8os mporei na kanw?

Bazw 14.320.000 gia min k max time (12 wres) k to id t boss..auta :S

 

pistebw xwris .(teleies) .. skepsou 2000  = 30m peripou k prepei na einai L2RaidBoss .. to kaneis spawn emfanizete sto raidoss_spawnlist k allazeis to min k max

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...