Jump to content

Report Lucky Dice, -1 For No Reason.


AbsolutePower

Recommended Posts

read title :)

 

m eipe oti apla den tou arese to topic pou ekana sto spam section epeidh: ekana topic apoklistika gia spam kai epeidh  htan sarkastiko spam.........................

 

epeidh ekana spam topic sto spam section......... ta sumperasmata dika sas......

 

exw kai thn sunomilia.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

[gr] den uparxei kapoio rule pou na apagoreuei to vote down post , request for lock also thanks for your time to make this topic.

episis me apilises oti tha me kaneis kai emena vote down epidei ekana se esena san 5xrono.

Oloi oi emo edw mazeutikan  :'(  :'(  :'(  :'(

Link to comment
Share on other sites

[gr] den uparxei kapoio rule pou na apagoreuei to vote down post , request for lock also thanks for your time to make this topic.

 

episis me apilises oti tha me kaneis kai emena vote down epidei ekana se esena san 5xrono.

 

Oloi oi emo edw mazeutikan  :'(  :'(  :'(  :'(

den se apeilhsa, sou eipa: komple. opote m epitrepeis na s dinw kai egw se oti dn m aresei, ok  

an esy auto to blepeis san apeilh.tote file lupamai.

Link to comment
Share on other sites

den se apeilhsa, sou eipa: komple. opote m epitrepeis na s dinw kai egw se oti dn m aresei, ok  

an esy auto to blepeis san apeilh.tote file lupamai.

[gr]den xreiazotan na mou steileis kan pm eprepe na katalaveis oti kanodas teteiou eidous topics einai logiko na se kanoun downvote

Edited by Lucky Dice
Link to comment
Share on other sites

[gr]den xreiazotan na mou steileis kan pm eprepe na katalaveis oti kanodas teteiou eidous topics einai logiko na se kanoun downvote

http://www.maxcheaters.com/topic/205092-accessdenied-baggos/  epidi ekana auto to topic?dld den mou to edwse o acces kai o baggos pou kseroun oti tous ta lew gia xabale kai 8a m to dwseis esy? o akuros?ti fash?eisai kala sta miala s?katalabaineis ti mou les?

 

mou eipes auto: m eipe oti apla den tou arese to topic pou ekana sto spam section epeidh: ekana topic apoklistika gia spam kai epeidh  htan sarkastiko spam.........................

epeidh ekana spam topic sto spam section......... ta sumperasmata dika sas......

 

 

kai m les oti eimai kai paidaki. pios einai to paidaki re file? katalabaineis ton logo gia ton opoio me ekanes -1?  pragmatika twra.

Edited by AbSoLuTePoWeR
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...