Jump to content

About Ram Help Only If Know Please.


Recommended Posts

gt an exeis 30 gb ram 1 gbp/s internet kai ( 1 core me enan aplo skliro ) tote max tha exeis 30 me 60 atoma xoris lag ( isos lew kai polla )

 

gia kathe pexti thes peripoy 2 mb ram

Hahahahahahahahahhahahahahahahahaha

Link to comment
Share on other sites

pirama se parakalw stamata. :P

gt re c ? egw milaw kiriolektika kai oxi theoritika opos kanoyn aytoi ....

den mporis na milas mono gia ta 2 apo ta 4 basika pragmata poy xriazete enas server 

 

px vps 12Gb ram 1Gbp/s internet Hdd skliro cpu intel xeon E7-4820 v3 alla epidi einai vps soy dini ton 1 core

mporis na kanis kati me ayto to mixanima?

 

as toys fenete astio kai na gelane ( info sosta gia server den edosan gt koimoynte orthia )

ama exw adiko pesto moy

Link to comment
Share on other sites

px vps 12Gb ram 1Gbp/s internet Hdd skliro cpu intel xeon E7-4820 v3 alla epidi einai vps soy dini ton 1 core

mporis na kanis kati me ayto to mixanima?

:dat:

ama iksera poso kalos developer eisai apo tin arxh dn tha sou estelna 20 euro paypal na mou ftiakseis kapia features pou pote den eftiakses...

eisai tuxeros pou i assembla elikse kai dn mporw na postarw proofs gia scam report

 

hf dn exw anagkh 20 euro

>>>>1 core epidei einai vps <<<<<

Edited by Ƭhυɴdεгѕqυαd
Link to comment
Share on other sites

oso astio kai na soy fenete einai h pragmatikotita 

[gr]pirama agori mou exw crashtestarei 140 atoma (Mexri pou efaga buffer exceptions) no lag se raspberry pi prwths genias. ase mas agori mou.

Den exeis idea. 

Edited by .Elfocrash
Link to comment
Share on other sites

[gr]pirama agori mou exw crashtestarei 140 atoma (Mexri pou efaga buffer exceptions) no lag se raspberry pi prwths genias. ase mas agori mou.

Den exeis idea. 

apoti vlepeis kaneis reply mono gia to post count  :happyforever: 

enas vlakas scammer einai pou nomizei oti 3erei apo l2 , mou eipe ena filaraki oti gnwrizei apo java kai eipa na tou steilw kapoia leuta na mou ftiaksei kapoia codes....Autos mpike sto assembla kai anebase ta codes etoima opos einai se share sto mxc kai mou leei etoima.

Link to comment
Share on other sites

[gr]pirama agori mou exw crashtestarei 140 atoma (Mexri pou efaga buffer exceptions) no lag se raspberry pi prwths genias. ase mas agori mou.

Den exeis idea. 

me monopirino ? se vps ? mpikes na kanis kapio edit sto vps apo remote ?

kai an ta ekanes den eixan lag oi pextes ?

 

 

:dat:

ama iksera poso kalos developer eisai apo tin arxh dn tha sou estelna 20 euro paypal na mou ftiakseis kapia features pou pote den eftiakses...

eisai tuxeros pou i assembla elikse kai dn mporw na postarw proofs gia scam report

 

hf dn exw anagkh 20 euro

>>>>1 core epidei einai vps <<<<<

epidi eisai anideos kai kourastika apo tote na se brizw ( rota opoion thes gia ta features poy soy perasa an ta exei h l2j perasmena )

pou basi tis simfonias mas itan na soy stisw enan server kai na ta exei mesa ayta ( opote afoy ta eixe tsapa to pedeyhs )...

 

alla kai pali einai poli aplo ( akoma kai ton elfo na rotisis poy apo oti blepeis psilokontrarizomaste psemata se ayto den tha soy pi :P )

malaka epidi soy zitisa mono 20 euro mpori na me pi

alla oti piga na se scamarw ayto den paizi se kanena senario ( kai ekanes refund kai sta epestrepsa den ta ebgala apo tin paypal etsi oste na min ta paris )

min koitas na bgis apo pano

Link to comment
Share on other sites

me monopirino ? se vps ? mpikes na kanis kapio edit sto vps apo remote ?

kai an ta ekanes den eixan lag oi pextes ?

https://www.raspberrypi.org/products/model-a-plus/

[gr]Profanos oxi real anthrwpoi alla real connections pou logaran paixth.

Edited by .Elfocrash
Link to comment
Share on other sites

me monopirino ? se vps ? mpikes na kanis kapio edit sto vps apo remote ?

kai an ta ekanes den eixan lag oi pextes ?

 

 

epidi eisai anideos kai kourastika apo tote na se brizw ( rota opoion thes gia ta features poy soy perasa an ta exei h l2j perasmena )

pou basi tis simfonias mas itan na soy stisw enan server kai na ta exei mesa ayta ( opote afoy ta eixe tsapa to pedeyhs )...

 

alla kai pali einai poli aplo ( akoma kai ton elfo na rotisis poy apo oti blepeis psilokontrarizomaste psemata se ayto den tha soy pi :P )

malaka epidi soy zitisa mono 20 euro mpori na me pi

alla oti piga na se scamarw ayto den paizi se kanena senario ( kai ekanes refund kai sta epestrepsa den ta ebgala apo tin paypal etsi oste na min ta paris )

min koitas na bgis apo pano

blepw apo auta pou les poso pro eisai , ti na rwtisw ton elfo den katalava?

stamata na les oti mou perases code giati auto pou ekanes htan na anebaseis kapoia code pou brikes shared sto assembla

esu mou ta epestrepses?esu guftako pires thl thn paypal kai pires ta leuta pisw meta to refund.

 

kai min mou kaneis pm gia malakies den prokeite na kanw scam report gia 20 euro oute na parw tin paypal na mou ta dwsei pisw.

 

@Ontopic you need minium 4gb ram for server+geodata as tryskell said

 

i guess you can handle lot of players with that connection 1000+ for sure

Edited by Ƭhυɴdεгѕqυαd
Link to comment
Share on other sites

blepw apo auta pou les poso pro eisai , ti na rwtisw ton elfo den katalava?

stamata na les oti mou perases code giati auto pou ekanes htan na anebaseis kapoia code pou brikes shared sto assembla

esu mou ta epestrepses?esu guftako pires thl thn paypal kai pires ta leuta pisw meta to refund.

esy moy zitises na sto stisw me 20 euro ti itheles na soy grapsw kai ta features apo tin arxi ?

rotiseton an o l2j H5 exei mesa ta features poy zitises esy na exei o server kai ta eixe opos eixes di ( apla esy isxirizosoyn oti den ta perasa egw alla ta eixe idi mesa )

eisai kai scamer pas na bgis kai apo pano 

apo tin stigmi poy den exw sell sto max den mpori na moy kani kanis tipota edw

kai afoy soy estisa ton server kai eixe ayta poy zitises mesa o scamer eisai esy poy ekanes refund

Edited by pirama
Link to comment
Share on other sites

Please stop with ur fake stories

http://prntscr.com/b2aofb

You never provide me the features i asked....

Also you need good upload on your server to host people not just RAM as you said 2mb per player , i guess you random posting.

# OnSpawn and OnDead announ

AnnounceHeroLogin

AnnounceOwnerLogin

AnnounceTopPvpLogin

PvpsColor

PksColor

 

afta zitises + kapia alla poy den ta thimame kai ta eixe mesa to l2j-Server  H5 pack last rev poy soy eixa dosi

ola itan dokimasmena kai doyleyan mia xara

oti zitises pires kai ekanes kai refund ( kai to svn den sto esbisa pote eno eixa access kai ekana monos moy leave apo to project soy )

min pas na bgis kai apo pano

Link to comment
Share on other sites

# OnSpawn and OnDead announ

AnnounceHeroLogin

AnnounceOwnerLogin

AnnounceTopPvpLogin

PvpsColor

PksColor

 

afta zitises + kapia alla poy den ta thimame kai ta eixe mesa to l2j-Server  H5 pack last rev poy soy eixa dosi

ola itan dokimasmena kai doyleyan mia xara

oti zitises pires kai ekanes kai refund ( kai to svn den sto esbisa pote eno eixa access kai ekana monos moy leave apo to project soy )

min pas na bgis kai apo pano

Wannabe l2j dev 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...