Pos na forate panw sto strider Weapon

Morian

Loipon auto to bug einai ligo palio ala dulebei akoma s arketous servers!

Lipon pate sthn 9h h 10h mpara h genika mia adeia mpara!

Sto prwto slot vazete thn flogera(auth p kanei spawn to strider)

Sto deutero vazete to weapon

Kai sto 3o to eikonidio tou mount/Dismount!

lipon apo dw k pera einai thema timing!

kanete spawn to strider!

Meta kratate pathmeno to F2 me to inventory anixto h to 2(analoga an pezete me F-Lock h kanonika)

O char arxizi k vazo-vgazei to oplo tu!

Ka8ws vlepete auth th diadikasia prospathiste me to mati na sudonisete peripu to xrono anamesa stis 2 kinhsis (equip k unequip oplu)

Ka8ws o char paei na bali to oplo(ine analoga tou timing sas epanalambanw) pathste to F3(gia na anebite ston drako) UPENTHIMIZW auta me anixto inventory!

An to pathsete thn swsth stigmh tha eiste panw sto strider me oplo equipped!(deite to sto inventory)

Loipon auto to bug einai ligo palio ala dulebei akoma s arketous servers!

Lipon pate sthn 9h h 10h mpara h genika mia adeia mpara!

Sto prwto slot vazete thn flogera(auth p kanei spawn to strider)

Sto deutero vazete to weapon

Kai sto 3o to eikonidio tou mount/Dismount!

lipon apo dw k pera einai thema timing!

kanete spawn to strider!

Meta kratate pathmeno to F2 me to inventory anixto h to 2(analoga an pezete me F-Lock h kanonika)

O char arxizi k vazo-vgazei to oplo tu!

Ka8ws vlepete auth th diadikasia prospathiste me to mati na sudonisete peripu to xrono anamesa stis 2 kinhsis (equip k unequip oplu)

Ka8ws o char paei na bali to oplo(ine analoga tou timing sas epanalambanw) pathste to F3(gia na anebite ston drako) UPENTHIMIZW auta me anixto inventory!

An to pathsete thn swsth stigmh tha eiste panw sto strider me oplo equipped!(deite to sto inventory)

Already posted?

to exo dei pano apo 3 fores.... tora 4  >:( rlx kai ligo.... to search den vlaptei :D

p.x. na ena link edo p to exoUn ksanapost......

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=34421.0

• 1 month later...

teleio to koplaki afto tha einai gamato na blepis ena strider na trexi me ena dagger kai na kobi backstab :P

x0a0xa0a0xa0 eleos :D y plaka tha exi  btw to 3ana postari gia upenthimisi gia autous p dn to exoun di :)))