Jump to content

KILL ANTHARAS ME 1 HIT


FrentyCroykeR

Recommended Posts

milame oti oi perisoteri apo esas den kseroun na diavazoun mpori ego na mporo na to do alla ksero afton pou to egrapse diavaseto pio kala kai meta mila re man oute ellhnika den kserete apo oti diavasa 2-3 to exoun katalava oso gia tous allous gl

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

se rb pianoun lethal, aLLa o antharas exei Earth Guard protection.!! dld oloi oi fighters t skane ligotera dmG.. etsi kai lethal na piaseic mporei na mn tou to pas 1hp... kai einai kai para pL duskolo na ginei auto p leC..

Link to comment
Share on other sites

se rb pianoun lethal, aLLa o antharas exei Earth Guard protection.!! dld oloi oi fighters t skane ligotera dmG.. etsi kai lethal na piaseic mporei na mn tou to pas 1hp... kai einai kai para pL duskolo na ginei auto p leC..

Dld m les oti ginete na ton xosis m 1 hit? To exis dokimasi kapou afto k epiase?
Link to comment
Share on other sites

gia na grafei mporei tote auto pisteuei..Apo tin alli auto tha pianei standar se l2j me admin anuparktous.To earth protection me to lethal den nomizw na exei kamia simasia..

Simfono, to earth protection t dini parapano p def. P kolai i lethal?
Link to comment
Share on other sites

an dn kanw la8os....dn ginete lethal sta raid bos...an kanw la8os dior8osteme...episis dn nomizw na pianei..ektws an einai telios gtp o server

 

to lethal piani to 8ema einai pos dn pefti me ena hit

pliz min pite pos to ida to ida me to allo acount pou efage bun

Link to comment
Share on other sites

eleos re ti 50??? pfff

 

sigoura pianei?

 

dn exetai arketa post mi spammarete

 

 

Simfono, to earth protection t dini parapano p def. P kolai i lethal?

 

pouthena dn kolaei dn isxuei auto p leei o k0st4C

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...