technical problem(keyboard and mouse freezing o.O)

kafrosGR

well my pc is f*cked up last days dunno why... while i am doing whatever keyboard and mouse are freezing also exlorer.exe crashes...

any way to fix that problems?

thanks

nai to skeftika...

alla prepei na kanw backup 250gb..arketo gia na to grapsw se dvds...

enas filos tha parei 500gb eksoteriko alla mexri tote... tha exei parei fwtia to pc :/

den einai aparaithto na to kaneis exswwteriko alla ama exeis ena ton xsilwneis ta bazeis mazi me ena allo pc apo to na ta pernas se dvd k meta tou trabas k ena format etC gia na xsalafrwsei to pc sou :P

auto pou paizei na sumbainei sto pc s einai na mhn kanei kalh epafh o epexsergasths me thn psuxtra s k etsi na anebazei 8ermokrasies to pc s.(logika 8elei pasta)se periptwsh pou xsereis bres ligh apo thn pasta pou s edwsan me to cpu k bale panw ston epexsergasth ligh.an den xsereis phgaine to se ena mastora mhn to paideueis monos s .

to prob me thn thermokrasia to kseperasa...to pc htan stous 40-45vathmous... twra toulaxiston einai 25-35...

alla tha dw ama einai sxetika me pasta.

thanks kotso!!

p.s to backround s einai kanonika se megalhtero megethos? an nai stilto mia :)

wrea to problima lithike alla as rwteisw edw kalhtera ena problima p eksakolouthi isos na mporeite na me voitheisete kai me auto :)

pataw na aniksei to steam k dn anigei.. perimeno wres... pali tpt :( kapia lisi?

eixa ena crack alla to eixa vgalei.. alla k otan to eixa k otan dn to eixa douleue :/

EDIT:allaksa kapia arxeia me palioterhs ekdoseis. ekane update teleiose k ekleise...

stis diergasies dixnei oti einai aneixto..  >:(