Jump to content
  • 0

.online


Stev0

Question

gia sas pedia kai pali xD
exo ena pack l2j esios interlude
kai 8elo na ftiakso kati sto minima p vgazi otan pataw . online p.x dite stin pic

q99w.png

players online:6
" ===== l2***>====== " afto boro na to zviso? i na to alakso ?
psaxno 1 ora kai dn vrisko tpt.  epita ipa na zviso to command .online ala oute afto vrisko m ine ligo periploko bori kapios na m eksigisi?

exo psaksi config kai systemmsg-e.dat

a dn exo eclipse m ine priploko kai dn to xrisimopio

an bori kapios na me help 8a to ektimousa Thanks!
 

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

ti na po re file to kako egine dn boro na kano kati na to alakso -.-"

 

tora i moni lisi ine na vro ena kalo pack :/ me diskolevi poli to balance re file dn katalaveno tpt kai dn exo kai poli xrono na asxoloume.

 

 

apo pou pires auto to pack?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

apo ena pedi sto maxcheaters ala dn 8elo na po to name tou. (kai as m poulise pack xoris source) :/

Αυτός που έχει τον server είναι, σωστά?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

se perase gia newbiew kai se koroidepse. elpizw na min edwses parapanw apo 10EURO.

kantona report. autos sigoura tha exei to source apla den thelei na sto dwsei

 

ekei sto ONLINE ti name exei ? L2 ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

se perase gia newbiew kai se koroidepse. elpizw na min edwses parapanw apo 10EURO.

kantona report. autos sigoura tha exei to source apla den thelei na sto dwsei

 

ekei sto ONLINE ti name exei ? L2 ?

L2Xerus.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

dn ksero an to exi ala to pack ine tou l2 Xerus

 

 

ntaxi o tipos pezi na einai gia gelia prwton autos den einai kan dev.. wanna be someone einai..

 

 

prwton mila mazi tou gia na sou dosi ta source an den ta dosi iparxei kai to report edw sto mxc ousiastika an milame gia megalo xrimatiko poso.

Edited by Ovenuç®
Link to comment
Share on other sites

  • 0

to pack ine mia ekdosi p evala sto 4shared kai to vrike kai to katevase aftos prin 3 mines. Den exi source omos kai dn mporis na ftiaksis tpt opote s ine axristo.Oute mporis na allaksis afto p leei L2 Xerus epd dn exis to source. Dn poulisa to pack m pote se kanenan. S sinisto na vris allo pack gt exi polla bug kai mporoun na s klisoun ton server me phx kai genika na s gamisoun t server efoson dn eftia3a ta bugs tote

Link to comment
Share on other sites

  • 0

to pack ine mia ekdosi p evala sto 4shared kai to vrike kai to katevase aftos prin 3 mines. Den exi source omos kai dn mporis na ftiaksis tpt opote s ine axristo.Oute mporis na allaksis afto p leei L2 Xerus epd dn exis to source. Dn poulisa to pack m pote se kanenan. S sinisto na vris allo pack gt exi polla bug kai mporoun na s klisoun ton server me phx kai genika na s gamisoun t server efoson dn eftia3a ta bugs tote

Αφού λέει ότι το αγόρασε..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...