Jump to content

Recommended Posts

Posted

Κρίμα κρίμα και πάλι κρίμα :/

(έχω περιέργεια πάντως να δω πως θα είναι το fast and furious 7)

Posted

white smoke for first time on car crash, race car driver looses the control of carrera gt..

legit stuff

Posted
Posted

kla min klapsete re araxte

egw re file 9a stenaxorgiomouna akoma kai stin tenia na pe9ene, kai pe9ane real life .......

Posted

egw re file 9a stenaxorgiomouna akoma kai stin tenia na pe9ene, kai pe9ane real life .......

πόσο δίκιο...όντως ισχύει αυτό.

Λένε οτι γυρίστηκε μεγάλο μέρος του 7 οπότε θα είναι στην μιση ταινία και παραπάνω και απ οτι διάβασα

θα προσαρμόσουν και την κηδεία του και κάτι τέτοια.. (γενικά θα τροποποιηθεί το σενάριο)

Posted

kala me koroideuete kai oi 2 etsi? ahahhahaha sovara twra stenaxwrieste (taxa mou twra) gia ena atomo pou an auto eixe simvei se esas gia ekinon 8a itan ena tpt san na min eixe simvei , oute kan pou 8a sas gnwrize! 

Pare kai ktlve meta ta paidia tis neas genias sou leei (:

Posted

kala me koroideuete kai oi 2 etsi? ahahhahaha sovara twra stenaxwrieste (taxa mou twra) gia ena atomo pou an auto eixe simvei se esas gia ekinon 8a itan ena tpt san na min eixe simvei , oute kan pou 8a sas gnwrize! 

Pare kai ktlve meta ta paidia tis neas genias sou leei (:

otan skeftome oti den iparxei pia o man me pianei stenaxorgia itane o agapimenos mou i9opios...

kala fast and furius den exeis dei ?