Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tsipras anastolh tou mnimoniou  ok

Θέση του ΣΥΡΙΖΑ : Κατάργηση του Μνημονίου και επαναδιαπραγμάτευση της δανειακής σύμβασης.
Posted

eisai kai giatros pana8ema se

Από καμία Βουλγαρία υποθέτω(no hard feelings βάζελε).
Posted

Θέση του ΣΥΡΙΖΑ : Κατάργηση του Μνημονίου και επαναδιαπραγμάτευση της δανειακής σύμβασης.

ok
Posted

ok

Πλάκα έχεις με τα 2 account.

Και όσο για τον Τσίπρα λάθος διατύπωση ήταν και το καταλαβαίνεις αν δεις τις δηλώσεις του όλες τις επόμενες και προηγούμενες φορές σχετικά με το μνημόνιο ;p

Posted

Από καμία Βουλγαρία υποθέτω(no hard feelings βάζελε).

oxi apo Tourkia sou grafei o filos sou
Posted

oxi apo Tourkia sou grafei o filos sou

Δε μιλάω για την αδερφή σου.
Posted

malaka miso lepto. o dev prin apo liges meres den eixe pei oti 8a paei ameriki kai 8a ginei plastikos xeirourgos me 15k ton mina?

gt ameriki dev? den sou aresei i elladitsa mas?

Posted

-beep-a miso lepto. o dev prin apo liges meres den eixe pei oti 8a paei ameriki kai 8a ginei plastikos xeirourgos me 15k ton mina?

Δε ξέρει που να επενδύσει τα 2k που βγάζει κάθε μήνα.
Posted

Πλάκα έχεις με τα 2 account.

Και όσο για τον Τσίπρα λάθος διατύπωση ήταν και το καταλαβαίνεις αν δεις τις δηλώσεις του όλες τις επόμενες και προηγούμενες φορές σχετικά με το μνημόνιο ;p

Σοβαρός ; Εσυ ποσά acc έχεις και του VeGe δικό σου ; Οn topic ο ΣΥΡΙΖΑ δεν βγαίνει ποτέ πάρτο χαμπάρι με την τρικομματικη θα την βολεύεσαι.

Posted

-beep-a miso lepto. o dev prin apo liges meres den eixe pei oti 8a paei ameriki kai 8a ginei plastikos xeirourgos me 15k ton mina?

Οχι δεν έχει χρήμα δυστυχώς.