Jump to content

[Help][gr]Doberman


WhoCaresMyName

Recommended Posts

Opote paidia to oti trelente o skilos ktlp einai apla mi8oi kai mlkies? ...

 

nai, oi rotweiler fans lene oti ta doperman trelenonte, kai oi doperman fans to anti9eto... ala pote den 3ereis

Link to comment
Share on other sites

Brika ka8aroaima apo spitia ebdomadon sta 400 euro kai ama dn brw apo ellada(Thesaloniki sigkekrimena) 8a to paragkeilw apo eksoteriko me xartia kai ola ebdomadwn kai auto.

 

Gia na min 3odepseis lefta mporeis arxika na rwtiseis filozwikes eteries kai na deis kamia aggelia prwta

Link to comment
Share on other sites

Opote paidia to oti trelente o skilos ktlp einai apla mi8oi kai mlkies? ...

Μπορείς να ρίξεις μια ματιά και στο google σίγουρα θα βρεις κάτι παραπάνω από εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Gia na min 3odepseis lefta mporeis arxika na rwtiseis filozwikes eteries kai na deis kamia aggelia prwta

 

kana mouliko to poli na vreis tsampa

Link to comment
Share on other sites

kana mouliko to poli na vreis tsampa

 

Oxi den nomizw....Kai se tetoies pi8anotites mporeis na pareis kai ta xartia tou skiliou kai na ta pas se enan ktiniatro na sou pei an einai ntaksei.

Link to comment
Share on other sites

kana mouliko to poli na vreis tsampa

Sto internet nai, t ka9ara t poulane akriva..apo kanenan gnwsto s mporeis n vreis k na st dwsei tsampa egw etsi t phra t pitbull

Link to comment
Share on other sites

Apo filozwikes eteries diskolo na pa8eis kamia nila :)...Alla kalitera na eisai prosextikos.

Prin kairo epsaka kai brika auto edw.An tixon i8ela na parw 8a ebriska enan apo salonika.

 

http://www.i-pet.gr/index.php/aggelies-katoikidiwn/387-akita-inu

Link to comment
Share on other sites

Prin kairo epsaka kai brika auto edw.An tixon i8ela na parw 8a ebriska enan apo salonika.

 

http://www.i-pet.gr/index.php/aggelies-katoikidiwn/387-akita-inu

 

Kalo einai auto to site...8a boi8isei kai emena :)

Link to comment
Share on other sites

Kalo einai auto to site...8a boi8isei kai emena :)

To problima einai i mana mou ahahh...Apo eksoteriko dn psinomai na paragkeilw gt mporei na ginei malakia kalitera na brw apo salonika enan na paw na ta dw kai ola ta sxetika.
Link to comment
Share on other sites

Emena i aporia mou li8ike me auto....http://paratrixa.skai.gr/main/article?category_id=34&id=662

 

Jaharakal kai egw pisteua mia mera pws i mana mou den 8a me afine alla telika itan pio eukolo apo oso nomiza...Tis eipa oti 8a to ekpedeuso 8a to pigeno egw stous ktiniatrous me to ama3i kai 8a asxoloume egw pio polli apo olous..To epipleon kalo stin periptwsi mou einai oti ta doberman einai kai ka8ara skilia apo mona tous kai den exoun trixwma opote einai diskolo na lerwsoun to spiti :)

Link to comment
Share on other sites

Emena i aporia mou li8ike me auto....http://paratrixa.skai.gr/main/article?category_id=34&id=662

 

Jaharakal kai egw pisteua mia mera pws i mana mou den 8a me afine alla telika itan pio eukolo apo oso nomiza...Tis eipa oti 8a to ekpedeuso 8a to pigeno egw stous ktiniatrous me to ama3i kai 8a asxoloume egw pio polli apo olous..To epipleon kalo stin periptwsi mou einai oti ta doberman einai kai ka8ara skilia apo mona tous kai den exoun trixwma opote einai diskolo na lerwsoun to spiti :)

Tis manas mou tis aresoun ta skilia alla sixenete to katourima kai to xesimo tous sto spiti.
Link to comment
Share on other sites

Tis manas mou tis aresoun ta skilia alla sixenete to katourima kai to xesimo tous sto spiti.

 

Pes tis oti otan einai mikro gia liges meres 8a to kanei..Alla mporeis na ta ka8arizeis esi.Episeis iparxoun idikes panes me eidikes mirwdies pou tis mirizei o skilos kai pigenei kai katouraei kai xezi ekei..Opote meta apo ligo kairo 8a to ma8eis kai den 8a exeis problima...

Link to comment
Share on other sites

Pes tis oti otan einai mikro gia liges meres 8a to kanei..Alla mporeis na ta ka8arizeis esi.Episeis iparxoun idikes panes me eidikes mirwdies pou tis mirizei o skilos kai pigenei kai katouraei kai xezi ekei..Opote meta apo ligo kairo 8a to ma8eis kai den 8a exeis problima...

Egw 8a to kathariza alla auto me tis panes dn to i3era gt eblepa skilia se polla spitia apo mikra katourousan se ena simeio kai aporousa.  ???
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...