Jump to content

Help Me Server web site


Fizo

Recommended Posts

Gia sas Vlepw edw sto forum ta poli orea themes gia ta Lineage2 web site

 

ala dn 3ero pos na ta peraso  i pos na ta anevaso sto hosting ena Guide 8a m eitane Poli xrisimo ama eixe kapios

 

Oso gia to searcg ekana ala distixos dn vrika  para mon themes ama mpori kapios 8a mou eitane ipoxreos

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

lipon man mpwris na kanis register sto www.freehostia.com kai na exeis to filezila tha valis to url site sou sto filezila to username kai password sto filezila tha petaksis ta arxia sou apo to site pou exeis ..epileksi sto filezila kai tha sta anevasi aftomata...sto hosting pou exeis kani sto freehostia.com einai efkollo ... apla prospathise to geia pio polla apla pare to msn m Arxaggelosgtp@hotmail.com :D

Link to comment
Share on other sites

ama thes gia lineage kalitera kane ena san to ucoz i alios plirose 17 evro gia ena xrono ke kane en me com,gr,net oti thes gt to filezila eixa ke me xalase tin db mou gt xriazete mysql eftixos eixa bakup

Link to comment
Share on other sites

ama thes gia lineage kalitera kane --->ena san to ucoz<--- i alios plirose 17 evro gia ena xrono ke kane en me com,gr,net oti thes gt to filezila eixa ke me xalase tin db mou gt xriazete mysql eftixos eixa bakup

Ucoz?server me ucoz site 8ewritika einai "noobserver"
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...