Jump to content

Greek PPL Check


Tony Montana

Recommended Posts

Re c... auta p leei to video einai teleios paparies! exw dei ena dokimanter p edixne ti tha gini me tin gh sto 2050...

nai tha exoume auksanomenes thermokrasies auto fenete k apo ta twra

nai tha ligosteusi to nero

nai tha liosoun oi pagoi

kai kserete ti tha gini meta apo auto?  afou oi pagoi voithousan sta pagosmia reumata otan liosoun oi pagoi ta reumata tha katastrafoun...

apotelesma?

epoxi ton pagetonon...

once again we have to survive thats what we do :)

 

dn se ktlvainw.. Stin arxi les oti auksanwnte oi 8ermokrasies kai sto telos les oti 8a er8ei epoxi twn pagetwnwn... Gt dn skefteste prin peite gnwmi ?

Link to comment
Share on other sites

Guest skaros

dn se ktlvainw.. Stin arxi les oti auksanwnte oi 8ermokrasies kai sto telos les oti 8a er8ei epoxi twn pagetwnwn... Gt dn skefteste prin peite gnwmi ?

 

nai auksanonte i thermokrasies.

KA8os omos auksanonte i thermokrasies kai lionoun i pagi xalane ta pagosmia reumata

me apotelesma periosteroi pagetones kai tifeones gti tpt den elenxi pleon ton kairo.

Egw den ksodevw poli nero kai prospathw na kanw kati gia auto alla kanena apotelsma :(

den eipa pote oti grafw sta @@ m tis epomenes genies alla kai pws prospathoun kapioi

den vlepw apotelesma... exoume anakalipsi ta osa! an den vroume edw mia lusi o an8rwpos tha prepei

nai einai teleios axristos! Apo oti exw paratirisi i stathmi tou thalasinou nerou aneveni poli auto simeni oti kai to thalasino nero mpori na gini posimo KAI EINAI GTP NA TO KANEIS POSIMO K AS LENE MALAKIES OI ALOI!

deuteron to thalasino nero piani parapanw xoro apo tin ksira tis gis , ara diskola tha eksandlithi alla to

thema den einai auto... den mporoume na vasizomaste mono sto thalasino nero prepei na vroume tropo mia lisi ... min ksexname to 2012... an den kanoume kati tha pnigoume oloi mexri tote...

 

http://www.youtube.com/watch?v=FJqO4HbolQk&hl=en&fs=1

Link to comment
Share on other sites

Apla deite

 

Q4SirjZv1b0

 

Paidia to pistebete oti me ayto to video mou sikothike i trixa kagelo?

Ego pistebo oti oti leei to video einai alithino, kai ola afta pou leei kapote tha ta doumai brosta mas, an oxi emeis ta paidia mas, an oxi afta tote tha ta doun ta eggonia mas. Den kserw pote tha ginei ayto alla to sigouro einai kapote tha ginei.

Link to comment
Share on other sites

Exete dikio se auta p lete re paidia.Symfwnoi..prepei na prostateuoume to nero kai ton planiti genika.Alla katalabainete oti i epibiwsi i diki mas einai i epibarinsi tou planiti?Pleon o ka8enas exei to diko t mixanaki,to diko t ama3i ama pragmatika 8elete na boi8isete ton planiti anebeite se podilata.Eleos.

 

Egw sas lew oti to video sas sigkinise gia 2-3 meres kai meta pali epanafer8ikate ston palio tropo zwis sas.Nai nai skefteite to ligo..auti einai i zwi mas..kai zoume opws exoume sini8isei..

 

To video einai yperboliko..polemoi gia to nero (nai isws),oi an8rwpoi anti na plirwnontai me lefta 8a plirwnontai me nero (dld auto poios to pisteuei?TA LEFTA MAS SINTIROUNE kai oxi to nero) xwris lefta oute reuma,oute fai oute tpt.Blepete tin yperboli..ka8iste analiste to video kai ta misa pramata 8a bgoun yperbolika.

Link to comment
Share on other sites

Guest skaros

ontos simfono me ton fakoykas...

tra ida kapoia videos p dixnoun tin kupro ... i kupros pleon den exei polu nero kai tha erimothei... oi an8rwpoi fevgoun gia ales perioxes na zisoun alla kai autes tha sterithoun apo nero me ton kairo.Otan o ilios pleon zesteni to nero tis thalasas kai to kanei sinefo tha einai dilitiriodes dioti tha einai apo kakias aktinas tou iliou zestameno kai to aerio auto p tha dimiourgite tha einai arketo na mas skotosei olous... kati den prepei na ginei?

Link to comment
Share on other sites

Skaros exeis dikio se auto p eipes g thn kupro..alla Epeidi polloi psaxnoun nea meroi AKOMA kai auta ta nea meroi kapia stigmi tha pathoun to idio...alla re pedia oti k n knm emeis dn gnt na t sosoume auto to fenomeno exei arxisi arketa xronia prin...auta prepei na ta epibaloun oi kiberniseis...as poume ama kapio spiti pernaei ta tade litra nero ton mina n t koboun...alla ti psaxnete ? ola g t leuta gnde...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...