Jump to content

[GR]delete windows file??


vl4d

Recommended Posts

dokimase na mpeis apo safe mode kai des an mporeis na delete ta arxeia!!!

kai akom apoio kala bale kai ena linux panw na einai dual bot (apo linux blepeis ta panta kai sbhneis oti 8es apo to sklhro ton windows)

Link to comment
Share on other sites

nai ekana format gt phga na kanw activation me auto edw to moufa kai mou to ekane xeirotera http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=248142.0 anyway...prospa9o na ta kano delete gt den exw xwro kai den me afhnei opws vlepete...

 

@Diabaths den mporw na valw linux gt apla den exw idea apo auta + den exw xwro kai den mporw na svhsw tpt gt ta 8elw :)

 

kai tha dokimaso auto pou lete gia safe mode..

Link to comment
Share on other sites

nai ekana format gt phga na kanw activation me auto edw to moufa kai mou to ekane xeirotera http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=248142.0 anyway...prospa9o na ta kano delete gt den exw xwro kai den me afhnei opws vlepete...

 

@Diabaths den mporw na valw linux gt apla den exw idea apo auta + den exw xwro kai den mporw na svhsw tpt gt ta 8elw :)

 

kai tha dokimaso auto pou lete gia safe mode..

 

Εγω λεω να κανεις παλι format με windows apo to tpb και να βρεις εναν σοβαρο activator απο εκει.

Link to comment
Share on other sites

alo einai to problhma mou evala alla windows kai einai ok twra :)

 

εχω ενα σωστο activator pm me αν το χρειαζεσαι.

ama thes dwse na to exw steile se pm :)
Link to comment
Share on other sites

Dokimase na diagrayeis oti periexei Mesa o fakelos Kai meta ton idio

exw dokimasei ta panta den mporw na ta kanw delete  + phga to sklhro disko re se allo pc wste na ta kanw delete apo ekei kai pali to idio error... kanena programa mpws??
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...