Jump to content

Official Spam Topic ☂


Maxtor

Recommended Posts

@Devon efages tin glossa sou asto file den to swzis, ta istorika gegonota den exoun prosopikes gnwmes alla tranes apodiksis apo istorikous,vivlia, arthra, anakalipsis kai oxi dikies mas arximies mpetovlaka. fae twra esy tin poutsa tou arapi pou grafeis kai me mayra vlaka.

 

ante geia nane!

Link to comment
Share on other sites

@Devon efages tin glossa sou asto file den to swzis, ta istorika gegonota den exoun prosopikes gnwmes alla tranes apodiksis apo istorikous,vivlia, arthra, anakalipsis kai oxi dikies mas arximies mpetovlaka. fae twra esy tin poutsa tou arapi pou grafeis kai me mayra vlaka.

 

ante geia nane!

Ti prospatheis na apodeikseis mporeis na peis me duo - tria logakia? Oti oi alvanoi exoun istoria epeidi pigan oi Kerkuraioi stin Illuria kai idrusan tin Epidamno? Eksefrase mou ti gnomi sou gamo ta koutalopurouna tou spitiou sou na tros me magioneza... Se ti antiparatithesai sta dika mou epixeirimata? (pou einai epixeirimata, oxi akura arthra pou anaferoun tin idrusi mias poleos entos tis Illurias kai petas apo kato "efages ti glossa sou de to sozeis"..)

Link to comment
Share on other sites

@Devon efages tin glossa sou asto file den to swzis, ta istorika gegonota den exoun prosopikes gnwmes alla tranes apodiksis apo istorikous,vivlia, arthra, anakalipsis kai oxi dikies mas arximies mpetovlaka. fae twra esy tin poutsa tou arapi pou grafeis kai me mayra vlaka.

 

ante geia nane!

 

At least epic.

Link to comment
Share on other sites

Profanos auti i arxidokoumpostra den exei katalavei kan ti thelei na apodeiksei... To thema ito i Ipeiros kai kata poso o megas Aleksandros ito Ellin epeidi i manna tou katigeto ap' tin Ipeiro... Anefera pos idruthike i Ipeiros, tin istoria tis kai kata poso oi Ipeirotes isan Ellines kai pos sunexistikan oi Ellinikes tous paradoseis mexri kai tin epoxi tou Aleksandrou...

 

Kai ksafnika to xusozeledo mou petagetai me ena akuro arthro (oxi diko tou fusika, eipame, de kserei na grafei) pou anaferei oti oi Korunthioi idrusan (polu meta tin Neoptolemiki kai Troiki idrusi tis Ipeirou) tin Epidamno stin Illuria...

 

Re poutsoxtupimeno xusomilkshake, exeis kapoio sumperasma? Pes mas pia ti gamimeni sou apopsi na teleionoume kai as' ta arthra kai tis malakies... Nai, to gnorizoume oti idruthike apo Korunthious stin Illuria i Epidamnos kai tora tin exoun onomasei Durre... Kai...?

Edited by DerFuhrer
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...