Jump to content

Recommended Posts

Posted

ενδιαφέρομαι να αγοράσω κανένα βιβλίο να διαβάσω,έχει κανείς καμία ιδέα?

Posted

ενδιαφέρομαι να αγοράσω κανένα βιβλίο να διαβάσω,έχει κανείς καμία ιδέα?

Τον Δον Κιχώτη είπε ο βάζελος.
Posted

Πάω να αγοράσω πίτες. Άμα είναι κλειστό το σουβλατζίδικο θα ξενερώσω όσο δεν έχω ξενερώσει ένα χρόνο τώρα.

Posted

είναι για λίγους

Ε θα φωνάξει άλλα 2 άτομα να το διαβάζουν μαζί

 

 

 

Posted

ενδιαφέρομαι να αγοράσω κανένα βιβλίο να διαβάσω,έχει κανείς καμία ιδέα?

Έγκλημα και Τιμωρία, ο Παίχτης, Όλιβερ Τουίστ, Η παναγία των Παρισίων, Σερλοκ Χολμς δεν μου ρχόνται άλλα τώρα, Κάρολος Ντίκενς ίσως

Posted

ενδιαφέρομαι να αγοράσω κανένα βιβλίο να διαβάσω,έχει κανείς καμία ιδέα?

to xroniko tou xronou tou hawking.. orwell 84
Posted

Έγκλημα και Τιμωρία, ο Παίχτης, Όλιβερ Τουίστ, Η παναγία των Παρισίων, Σερλοκ Χολμς δεν μου ρχόνται άλλα τώρα, Κάρολος Ντίκενς ίσως

Η μανια των ψυχων, Φωτια και Κολαση, κτλ
Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

This community uses essential cookies to function properly. Non-essential cookies and third-party services are used only with your consent. Read our Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..