Jump to content
  • 0

Kai apo ta 2 PC??


Petrakoss

Question

ginete apo 2 PC na kratas 1 server anoixto?? diladi kai ego kai enas filos mou na kratame enan server anoixto?? episeis mipos ginete na ton kratao kapoies ores autos kai na ton kleinei kai meta apo ligo na ton anoigo ego apo to diko mou pc??

Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

ginete apo 2 PC na kratas 1 server anoixto?? diladi kai ego kai enas filos mou na kratame enan server anoixto?? episeis mipos ginete na ton kratao kapoies ores autos kai na ton kleinei kai meta apo ligo na ton anoigo ego apo to diko mou pc??

Ginete omws prepei na peranas ta backup sinexeia ....

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ti na kaneis?? gt na ta pernas sunexeia?? diladi an exo kanei Dump tin navicat se alloi pc kai tin exo kai ego kai mia fora to anoigei autos kai tin alli ego.... auto den ginete??

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ti na kaneis?? gt na ta pernas sunexeia?? diladi an exo kanei Dump tin navicat se alloi pc kai tin exo kai ego kai mia fora to anoigei autos kai tin alli ego.... auto den ginete??

dn xerwe akrivws alla nmz oxi epidi an bei enas new player apothukeuete sthn db autou p exei to pc anixto

Dn ime sigouros!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

dn nmz na ginete epidi 9a exete 2 diaforetikec IP .. 9a einai san na kanoun log se diaforetiko srv .. ektoc ama kaneic afto p sou ipe to palikari me to backup alla kai pali prepi na alla3oun L2.ini gia na kanoun log ..

9a prepi na exc 2 system gia na to kaneis afto me to backup ^^ (alla den eimai sigouros den exo asxoli9i me afto to 9ema) :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Κι εγώ το έψαχνα αυτό αλλά μόλις έπιασα το νόημα των server πως και τι, κατάλαβα ότι δεν γίνετε για τον λόγο της database. Μπορείς να έχεις ανοιχτό ένα pc την μέρα και ένα pc την νύχτα. Δηλαδή σε αυτόν που θα έχεις την μέρα θα αποθηκεύσει κάποια account. Μετά εσύ θα κάνεις Dump την database και θα την βάλεις στο άλλο pc ώστε να το σηκώνει το άλλο. Αυτό που θες να κάνεις είναι ψιλό-μαλακία. Το ίντερνετ εδώ στην Ελλάδα είναι gtp. Οπότε καλύτερα να πάρεις ένα pc από εταιρία, γιατί έτσι θα ανοίξεις σοβαρό σερβερ.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

den xriazete na allazi tis ip sinexia (mpori na xrisimopih to idio no-ip kai sta 2 pc)

oso gia tin db nai tha einai zoriko dld : ( ta prepei na rixnis ton server down gia na kani oliki apothikeysi meta tha prepei na kanis backup apo to navicat oloi tin db na tin stelnis sto allo pc na tin kani install kai na sikoni ton server ) dld to pio fast poy mpori na gini einai 20 sec to save otan kanis down ton server

1-2 min na kanis to backup

an bgi giro sta 10 Mb to backup sigoyra thes 4 min ( me upload 1 mbps ) gia na to stilis sto allo pc

alla 1-2 min na to kanis install

1-2 min na kanis up ton server pali

kai eisai idi sta 10 me 15 min down o server gia na kanis tin allagi ayti

den tha to sinistoysa :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...