Jump to content

[Guide] How to hack a WPA/WPA2 Router - For Beginners with backtrack 5


Recommended Posts

Hello Everone So i will So you ( not exacly me ) How to hack WAP/WPA2 Router

I will give  you a Video

and ofc Link to dowload backtrack

 

 

So here you dowload backtrack BACKTRACK

and here is the Turial Video TURIAL VIDEO

 

Its based on Linux But ofc you can use it on Windows just by Copying it to a CD... ( Burn it on Auto play )

after Copying restart your pc Read the CD ( before loading Windows ) and you are rdy GL

 

I will Update the Guide with More info about how to Load it with CD soon

 

I dont know were Credits go But not on me :)

Topic Credits    : ME

Video Credits    : Raventattoo

Dowload Credits: Backtrack

Link to comment
Share on other sites

Hello Everone So i will So you ( not exacly me ) How to hack WAP/WPA2 Router

I will give  you a Video

and ofc Link to dowload backtrack

 

 

So here you dowload backtrack BACKTRACK

and here is the Turial Video TURIAL VIDEO

 

Its based on Linux But ofc you can use it on Windows just by Copying it to a CD... ( Burn it on Auto play )

after Copying restart your pc Read the CD ( before loading Windows ) and you are rdy GL

 

I will Update the Guide with More info about how to Load it with CD soon

Arxika na poume oti eisai se  lathos section..deuteron den einai kai oti kalutero na anevazeis video pou den einai dika sou kai eidika xwris plhrofories ..!Epishs exw kanei analutiko odhgo gia auth tn epithesi sto swsto section kai akoma ,exw analusei pws mporei kaneis na treksei backtrack..dn nomizw oti voithaei kanenan to post sou..as to koitaksei kapoios
Link to comment
Share on other sites

Arxika na poume oti eisai se  lathos section..deuteron den einai kai oti kalutero na anevazeis video pou den einai dika sou kai eidika xwris plhrofories ..!Epishs exw kanei analutiko odhgo gia auth tn epithesi sto swsto section kai akoma ,exw analusei pws mporei kaneis na treksei backtrack..dn nomizw oti voithaei kanenan to post sou..as to koitaksei kapoios

arxika den einai douleia sou na peis ama kanei i den kanei douleia defteron den den prose3a kala to selection 3on to Video einai polu analitiko 4on to na uparxei enas defteros odeigos diaforetikos apo ton allon DEN einai kati kako

 

EDIT: o odeigos sou einai polu wraios kai analitikos egw evala aplos ena video den einai oute lathos oute kako Einai 2os odeigos me diaforetiko tropo

EDIT No2 : Molis diavasa ton odeigo sou kai einai KAMIA ASXESI me afto pou kanei sto Video WTF den to eides prin postareis?

Link to comment
Share on other sites

arxika den einai douleia sou na peis ama kanei i den kanei douleia defteron den den prose3a kala to selection 3on to Video einai polu analitiko 4on to na uparxei enas defteros odeigos diaforetikos apo ton allon DEN einai kati kako

 

EDIT: o odeigos sou einai polu wraios kai analitikos egw evala aplos ena video den einai oute lathos oute kako Einai 2os odeigos me diaforetiko tropo

EDIT No2 : Molis diavasa ton odeigo sou kai einai KAMIA ASXESI me afto pou kanei sto Video WTF den to eides prin postareis?

Katarxas legete section kai oxi selection..Kata deuteron egw proteinw ontws ena diaforetiko tropo me reaver..dn mphka kan ston kopo na dw to video kai ontws einai allos tropos gnwstos kai autos..kai gia na kleinei to thema auto p thelw na s perase einai oti dn  exei nohma na kaneis post ena video ..an thelei kapoios video paei sto youtube kai pataei auto p thelei ..ara vgale to guide apo to tittle kai vale [share] h kati tetoio..kai credis se auton p to exei kanei
Link to comment
Share on other sites

Efoson voi8aei tous beginners kala ekane kai to postare euxaristoume sexomaniakos.

Isa isa pou auto den voithaei tous begginers..giati tous dineis ena ksekarfwto video xwris na tous peis gia to leitourgiko systhma..xwris na tous peis pws douleuei!apla postareis ena video!
Link to comment
Share on other sites

mia xara me voi8ise emena omws kai katalava kapia pragmata apo to diko s guide pou gia mena gia mena 3analew einai kinezika:).Kai opws vlepw to title to ekane video-guide.

Dustuxws h eutuxws sta post mou anaferomai se atoma pou hdh katexoun pragmata..an sou fenonte kinezika paei na pei pws eisai entelws asxetos ,ma entelws!  me to antikeimeno.. :) filika sou lew na pareis na diavaseis kapoia pragmata kai meta na ertheis kai na aksiologiseis ksana ligo ta pragmata..!
Link to comment
Share on other sites

Enoite pws eimai asxetos gia auto aloste ir8a se auto to post kai checkara to video gt ama i3era kapia pragmata den ipirxe logos na er8w edo kai na dw to video efoson 8a 3erw pws ta kani auta..Tsp to klinw edo gt 8a gini spam to topic kai den einai oreo.Apla min les ston alon oti i dikia s douleia den einai kali kai bgalto epidi to diko mou einai kalitero an katalaves ti lew.Tsp anyway.

Link to comment
Share on other sites

Enoite pws eimai asxetos gia auto aloste ir8a se auto to post kai checkara to video gt ama i3era kapia pragmata den ipirxe logos na er8w edo kai na dw to video efoson 8a 3erw pws ta kani auta..Tsp to klinw edo gt 8a gini spam to topic kai den einai oreo.Apla min les ston alon oti i dikia s douleia den einai kali kai bgalto epidi to diko mou einai kalitero an katalaves ti lew.Tsp anyway.

Den to eipa me auto to ufos..Kalo einai na grafeis katw apo ta topic sou ta credis kai se poion pane..
Link to comment
Share on other sites

nai sexomaniakos , eplws vale credits , δηλαδή από ποιον είναι φτιαγμένο το βίντεο  !

Link to comment
Share on other sites

Katarxas legete section kai oxi selection..Kata deuteron egw proteinw ontws ena diaforetiko tropo me reaver..dn mphka kan ston kopo na dw to video kai ontws einai allos tropos gnwstos kai autos..kai gia na kleinei to thema auto p thelw na s perase einai oti dn  exei nohma na kaneis post ena video ..an thelei kapoios video paei sto youtube kai pataei auto p thelei ..ara vgale to guide apo to tittle kai vale [share] h kati tetoio..kai credis se auton p to exei kanei

Opa Opa exeis prolima aftoektimisis ( giati otan diorthonis kapoios orthografika einai provlima aftoektimisis xwris plaka )

2on Na skefto me ton diko sou tropo ara giati na ta grapseis se ena forum eno mporei na paei panepistimio na ta didaxthei ( logiko me tin dikia sou logikh )

Polu kapos to exeis dei nomizw... Den eisai oute Mod sto section oute 3erw kati Xalarose kai sinexise oti kaneis telos padon

Link to comment
Share on other sites

nai sexomaniakos , eplws vale credits , δηλαδή από ποιον είναι φτιαγμένο το τοπικ !

Ma kai na thelw na valw den 3erw poios exei kanei to video... Episis egrapsa oti den einai diko mou

Link to comment
Share on other sites

Ma kai na thelw na valw den 3erw poios exei kanei to video... Episis egrapsa oti den einai diko mou

για το τυπικό του θέματος και μόνο , όχι τίποτα παραπάνω !

 

" Μεταφορτώθηκε από το χρήστη Raventattoo "

Link to comment
Share on other sites

για το τυπικό του θέματος και μόνο , όχι τίποτα παραπάνω !

 

" Μεταφορτώθηκε από το χρήστη Raventattoo "

Ok ta prosthesa
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...