Jump to content

Recommended Posts

Posted

Βάσεις θα πέσουν 10000% αλλά και πάλι εγώ που πήρα τα αρχαία μετέφρασα και τα 2 κείμενα χωρίς να έχω διαβάσει την μετάφραση.Γενικά έστω και ένας μέτριος μαθητής τα μετέφραζε.

 

Και εγώ στο πανεπιστήμιο αρχαία του πούτσου κανω μην φανταστείς.

εδώ που τα λέμε με βατά θέματα στα αρχαία και εύκολα στη λογοτεχνία δεν πέφτουν στη θεωρητική, στην τεχνολογική ακούγεται πτώση
Posted

βτω ο ventic παιζει να φουνταρε

όχι μιλήσαμε(τώρα διαβάζει ΑΟΔΕ ή όπως σκατά λέγεται),κάτσε να σου πω τι έγραψε μου έστειλε μήνυμα πριν απο λίγο σχετικά με αυτά που έγραψε :p

 

'θεωρία όλη,απο Β τα 3 ερωτήματα και απο Γ άλλα 2 και Δ ένα'

 

αυτά έγραψε.

Posted

βτω ο ventic παιζει να φουνταρε

χαχαχαχαχαχαχα, κι εγώ από αυτόν περιμένω reply
Posted

χαχαχαχαχαχαχα, κι εγώ από αυτόν περιμένω reply

οταν ειδα το Α1, στην αρχη νομιζα οτι ηταν εκεινο μετα το fermat

:/

 

 

btw, στο Δ1 ποσο λες να παρουν;

Εξηγησα γιατι ειναι παρ/μη, και βρηκα το |f(x)|=...+c,

αλλα δεν προλαβα

Posted

nai re sumfwnw aode 10 sto deutero 11 fusikh 10 sto deutero 11 mono aep eixa 17 k 17 gamhse mas re mas tn xwsane kala sto sxoleio m fetos p alla3ame pollous ka8hghtes mas 3eskisan

η απουσιολογος με τη λιγδα στο μαλλι κ την ψαλιδα καγκελο γιατι εχει 20 κ 20? η 19 κ 20? ηταν πιο καυλα στο καθηγητη ? :D :P

 

η προτιματε καθηγητες να σας γλυφουν κ να σας βαζουν 18-19 για πλακα ? κ μολις πατε να γραψετε να πεσετε στην παγιδα οτι ειναι ευκολα κ να χαντακωθειτε?

Posted

η απουσιολογος με τη λιγδα στο μαλλι κ την ψαλιδα καγκελο γιατι εχει 20 κ 20? η 19 κ 20? ηταν πιο καυλα στο καθηγητη ? :D :P

 

η προτιματε καθηγητες να σας γλυφουν κ να σας βαζουν 18-19 για πλακα ? κ μολις πατε να γραψετε να πεσετε στην παγιδα οτι ειναι ευκολα κ να χαντακωθειτε?

Όχι εμάς μας το ξεκαθάρισαν ότι το κάνουν απλά για να βοηθήσουν όσο μπορούν :P

Posted

οταν ειδα το Α1, στην αρχη νομιζα οτι ηταν εκεινο μετα το fermat

:/

 

 

btw, στο Δ1 ποσο λες να παρουν;

Εξηγησα γιατι ειναι παρ/μη, και βρηκα το |f(x)|=...+c,

αλλα δεν προλαβα

για την παραγωγισιμότητα πήγαινες το ολοκλήρωμα του τρέχα γύρευε στο άλλο μέλος διαιρώντας με αυτό. έβγαινε |f(x)|= lnx-x προς το ολοκλήρωμα. Μετά έπαιρνες την άλλη σχέση την πήγαινες μπροστά, έκανες φερμά, και έβγαινε το f(1)=-1/e απ ότι θυμάμαι έβρισκες το πρόσημο της χάρη στην τιμή αυτή και μετά έκανες ανάποδο χιαστί. (lnx-x)/f(x)=το ολοκλήρωμα. Όμως το ολοκλήρωμα ήταν η παράγουσα της (lnx-x)/f(x) οπότε έπαιρνες την εφαρμογή f(x)=f'(x)<=>f(x)=ce^x έβρισκες και το c με την τιμή που είχες και ήσουν GG. Έπρεπε να πεις όμως πιο πάνω ότι η f(x) ήταν διάφορη του μηδενός(από την εκφώνηση) γιατί η |x| δεν είναι παρ/μη στο 0. ΟΥΦ
Posted

για την παραγωγισιμότητα πήγαινες το ολοκλήρωμα του τρέχα γύρευε στο άλλο μέλος διαιρώντας με αυτό. έβγαινε |F(x)|= lnx-x προς το ολοκλήρωμα. Μετά έπαιρνες την άλλη σχέση την πήγαινες μπροστά, έκανες φερμά, και έβγαινε το f(1)=-1/e απ ότι θυμάμαι έβρισκες το πρόσημο της χάρη στην τιμή αυτή και μετά έκανες ανάποδο χιαστί. (lnx-x)/f(x)=το ολοκλήρωμα. Όμως το ολοκλήρωμα ήταν η παράγουσα της (lnx-x)/f(x) οπότε έπαιρνες την εφαρμογή f(x)=f'(x)<=>f(x)=ce^x έβρισκες και το c με την τιμή που είχες και ήσουν GG. Έπρεπε να πεις όμως πιο πάνω ότι η f(x) ήταν διάφορη του μηδενός(από την εκφώνηση) γιατί η |x| δεν είναι παρ/μη στο 0. ΟΥΦ

σου λεω, για αυτο που βρηκα παιρνω 5/10 ;:Ρ
Posted

σου λεω, για αυτο που βρηκα παιρνω 5/10 ;:Ρ

3 η παραγωγισιμότητα 7 το άλλο, τα 3 τα χεις σίγουρα, αν το έφτασες μέχρι το +c λογικά 2-3 μόρια θα σου δώσουν, το fermat ήταν το δύσκολο κομμάτι.
Posted

3 η παραγωγισιμότητα 7 το άλλο, τα 3 τα χεις σίγουρα, αν το έφτασες μέχρι το +c λογικά 2-3 μόρια θα σου δώσουν, το fermat ήταν το δύσκολο κομμάτι.

ηξερα πως να το κανω το φερματ απλά είχα κολήσει στις πράξεις στο άλλο..
Posted

ηξερα πως να το κανω το φερματ απλά είχα κολήσει στις πράξεις στο άλλο..

αυτό και το β2 με την ψυχή στο στόμα τα έκανα, τελευταία 6-7 λεπτά μου ρθαν και οι 2 οι φλασιές.
Posted

αυτό και το β2 με την ψυχή στο στόμα τα έκανα, τελευταία 6-7 λεπτά μου ρθαν και οι 2 οι φλασιές.

β2 δεν είχα ιδέα πως, γεωμετρικά έβγαλα ρ2

 

κ λάθος θεωρία το ε, είμαι καλυτεροτερος

Posted

εδώ που τα λέμε με βατά θέματα στα αρχαία και εύκολα στη λογοτεχνία δεν πέφτουν στη θεωρητική, στην τεχνολογική ακούγεται πτώση

Μην λες μαλακίες ρε.Αρχαία οκ αλλά λογοτεχνία ήταν πουτσούλα

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...