Jump to content

[GR][HELP]Help


Recommended Posts

8elw na arxisw programmatismo gt mou aresi ala den 3erw me ti na arxisw.Eixa asxolithi ligo me vb apo kapia tutorial pou evlepa sto youtube ala dn mou travi3e to endiaferon poli kai etc to paratisa.

Esois me ti lete na arxisw na ma8w mia glwssa kala kai meta na sinexise se ales glwsses.

Link to comment
Share on other sites

8elw na arxisw programmatismo gt mou aresi ala den 3erw me ti na arxisw.Eixa asxolithi ligo me vb apo kapia tutorial pou evlepa sto youtube ala dn mou travi3e to endiaferon poli kai etc to paratisa.

Esois me ti lete na arxisw na ma8w mia glwssa kala kai meta na sinexise se ales glwsses.

Ανάλογα.. τι εφαρμογή θες να κάνεις coding...

Εάν ενδιαφέρεσαι να κάνεις δικό σου online game σου προτείνω να αρχίσεις με C++... αναλόγως.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, για αρχη μαθε μια c++. Διοτι υστερα θα σου ειναι ευκολο να μαθεις κιαλες γλωσσες και δευτερον μπορεις να φτιαξεις πολλα πραγματα με c++. Ριξε μια ματια στο guide που εφτιαξα.

Link to comment
Share on other sites

8elw na arxisw programmatismo gt mou aresi ala den 3erw me ti na arxisw.Eixa asxolithi ligo me vb apo kapia tutorial pou evlepa sto youtube ala dn mou travi3e to endiaferon poli kai etc to paratisa.

Esois me ti lete na arxisw na ma8w mia glwssa kala kai meta na sinexise se ales glwsses.

C/java
Link to comment
Share on other sites

to C++ se ti bori na xrisimeusi?

Κανεις τα παντα με c++ συν οτι αν μαθεις c++ μετα πανω κατω ξερεις ολες τις γλωσσες.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...