Jump to content

Question

Posted

Kalispera sas :D thelo n zitisw ena help apo sas ty.lpn..exw ftiaksei ena boss wraia?k paei ena p.x n to kill k pefti o char apo boss..k otan peftei tou peftoun k items p.x gt vre paidia?k opos episeis k apo ta karma police..otan pane k pezoun me ta karma as poume..peftoun items..plzz peite m pos n to help :(  ty

10 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

rates.properties

# Player Drop Rate control, values are the percent values
PlayerDropLimit = 0
PlayerRateDrop = 0
PlayerRateDropItem = 0
PlayerRateDropEquip = 0
PlayerRateDropEquipWeapon = 0

# Karma Drop Rate control, values are the percent values
KarmaDropLimit = 10
KarmaRateDrop = 40
KarmaRateDropItem = 50
KarmaRateDropEquip = 40
KarmaRateDropEquipWeapon = 10

κάντα όσο θες εσύ

• 0
Posted

mipws ine auto re paidia..na min peftoun items apo boss....d ennow me player me karma..apo boss tous peftoun merikes fores items.lpn auto lew look all.

--------------------------------

#  Player Drop Rates -

# --------------------------------

PlayerDropLimit = 1

PlayerRateDrop = 6

PlayerRateDropItem = 5

PlayerRateDropEquip = 3

PlayerRateDropEquipWeapon = 2

• 0
Posted

mipws ine auto re paidia..na min peftoun items apo boss....d ennow me player me karma..apo boss tous peftoun merikes fores items.lpn auto lew look all.

--------------------------------

#  Player Drop Rates -

# --------------------------------

PlayerDropLimit = 1

PlayerRateDrop = 6

PlayerRateDropItem = 5

PlayerRateDropEquip = 3

PlayerRateDropEquipWeapon = 2

κάντα όλα 0
  • 0
Posted

k d tha ksana ginei auto me to boss pia ama ta kanw 0 e??prosekse me to ksana lew pali d milaw osoi exoun karma na min tous peftoun items..se autous pou killaroun boss k peftoun apo boss  peftoun k items.pes ena nai an katalaves n kanoume locked topic :)

• 0
Posted

k d tha ksana ginei auto me to boss pia ama ta kanw 0 e??prosekse me to ksana lew pali d milaw osoi exoun karma na min tous peftoun items..se autous pou killaroun boss k peftoun apo boss  peftoun k items.pes ena nai an katalaves n kanoume locked topic :)

να το κάνει κάποιος lock τότε.
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock