Jump to content
  • 0

java quest


vl4d

Question

exw kanei se ena script to e3hs :

 

tb.append("<td><a action=\"bypass -h npc_%objectId%_multisell 9120\"><font color=\"0880FF\">12345</font></a></td>");

 

to 8ema einai oti den anoigei to multisell mhpws 3erete giati??

Link to comment
Share on other sites

15 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

tespa afto pou les des sto 9120.xml  fenete pos kati lipi

anikseto me to internet explorer ke 8a sou diksi se pio line exi to provlima....

<eksetia sou efaga dekarma>

Link to comment
Share on other sites

  • 0

tespa afto pou les des sto 9120.xml  fenete pos kati lipi

anikseto me to internet explorer ke 8a sou diksi se pio line exi to provlima....

<eksetia sou efaga dekarma>

ti les more ?? des ligw ti rotao min petas oti mlkia sou katevi den einai to multisell pou exi problima alla kapio bypass sto java...
Link to comment
Share on other sites

  • 0

exw kanei se ena script to e3hs :

 

tb.append("<td><a action=\"bypass -h npc_%objectId%_multisell 9120\"><font color=\"0880FF\">12345</font></a></td>");

 

to 8ema einai oti den anoigei to multisell mhpws 3erete giati??

 

 

File mou gia des to kai mia etsi kai pes mou ama douleyei

 

 

tb.append("<td><a action=\"bypass -h npc_%objectId%_multisell 9120\"><font color=\"0880FF\">12345</font></a></td>");
tb.append("<td><button action="bypass -h npc_%objectId%_multisell 9120"><font color=\"0880FF\">12345</font></a></td>");

Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

File mou gia des to kai mia etsi kai pes mou ama douleyei

 

 

tb.append("<td><a action=\"bypass -h npc_%objectId%_multisell 9120\"><font color=\"0880FF\">12345</font></a></td>");
tb.append("<td><button action="bypass -h npc_%objectId%_multisell 9120"><font color=\"0880FF\">12345</font></a></td>");

oxi aplos vgeni ena mikro mauro koutaki kai tpt den kani ;)
Link to comment
Share on other sites

  • 0

gia dokimase ets

<a action="bypass -h npc_%objectId%_multisell 9120"><font color="0880FF">12345</font></a>

gt prospa8is na help se kati pou den exi idea?? pes m na katalavo kai egw....
Link to comment
Share on other sites

  • 0

exw kanei se ena script to e3hs :

 

tb.append("<td><a action=\"bypass -h npc_%objectId%_multisell 9120\"><font color=\"0880FF\">12345</font></a></td>");

 

to 8ema einai oti den anoigei to multisell mhpws 3erete giati??

afou den to pas to java pare example apo edw kai kanto me html code

 

oson afora ayto to code bale width kai height k checkare ksana.

tb.append("<td><a action=\"bypass -h npc_%objectId%_multisell 9120\"><font color=\"0880FF\">12345</font></a></td>");
tb.append("<td><button action=\"bypass -h npc_%objectId%_multisell 9120\"><font color=\"0880FF\">12345</font></a></td>");

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

afou den to pas to java pare example apo edw kai kanto me html code

 

oson afora ayto to code bale width kai height k checkare ksana.

re den 8a m les ec ti paw kai ti den paw ama 3eris kalitera helpareme safto pou 8elw kai den 8elw na to kano me htm 3ekafara java lew..(se htm to exw kani kai den to 8elw etsi)
Link to comment
Share on other sites

  • 0

gt prospa8is na help se kati pou den exi idea?? pes m na katalavo kai egw....

file otan pinis kati kitas an einai ligmeno i oxi ???

sory pou prospa8isa na se help ke dn exo idea ti akrivos 8es.. pou dn kseris esi o idios

не могу понять, ты болван ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

file otan pinis kati kitas an einai ligmeno i oxi ???

sory pou prospa8isa na se help ke dn exo idea ti akrivos 8es.. pou dn kseris esi o idios

не могу понять, ты болван ?

to les kai mono sou den exi idea ti apanatas?? ( gt petas ka8e 9ora apo mia mlkia sta rwsika? ) an kai den me niazi pes oti 8es xd
Link to comment
Share on other sites

  • 0

vl4d eisai axarhstos kai agenhs...

afieronoume kapoio xrono gia na s help k esy apantas

gt prospa8is na help se kati pou den exi idea?? pes m na katalavo kai egw....

re den 8a m les ec ti paw kai ti den paw ama 3eris kalitera helpareme safto pou 8elw kai den 8elw na to kano me htm 3ekafara java lew..(se htm to exw kani kai den to 8elw etsi)

loipon gia na mhlhsw k egw sthn dialekto sou ade salta k gamhsou gl me to an se help kaneis me tetoia sumperifora.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

vl4d eisai axarhstos kai agenhs...

afieronoume kapoio xrono gia na s help k esy apantas loipon gia na mhlhsw k egw sthn dialekto sou ade salta k gamhsou gl me to an se help kaneis me tetoia sumperifora.

parta @@ m kai trava klapse alou gt kai ec papria 3eris mono o flash edose mia idea kai ta upoloipa esis ta kanate copy kai kala na to pai3ete empeiria ade trava gamisou na poume opos 8elw 8a milaw kai ama den saresi min kaneis to kopo na apantas...
Link to comment
Share on other sites

  • 0

file Voqus nomizo pos san ton <vl4d> dn prepi na dinoume simasia ka8olou epidi einai VIP nomizi pos egine an8ropos as ine opos ine

 

NA MIN TON HELP KANIS...

TELOS

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...