Jump to content

[BOT] IG Walker for BnB And Others C4 L2 Servers


ALEX2005GR

Recommended Posts

den xriazete ase pu den eine diskolo na kanis ta dika sou settings aplos theli ligo psaksimo

 

des aytin tin selida isos asse help:

 

prepei na kseris ostoso arketa agglika

 

http://www.maxbastards.gr/portal/viewtopic.php?t=1162&highlight=

 

kai na kanis kapoios upload kai pali den arki gt prepei na to kanis me tis dikes sou rithmisis .....

 

ss pu tha baraei ti skills kathe pote potion kai etsi .............

Link to comment
Share on other sites

parte kai kapoia scripts

 

 

 

Scripts

 

 

 

-=Script List =-

 

 

 

Soulshot: SSD, SSC, BSSC

 

Materials: CBP, Steel, VOP

 

 

 

PS: An thelete kai alla scripts mporeite na ta ftiaxete me to IG walker paneukola i PM me kai sas ta ftiaxnw \:D/

Link to comment
Share on other sites

koyfo good work.

 

 

 

mporeis na prostheseis k ssb k bssb k na mas ta dwseis?

 

 

 

to crafteri mou den einai megalo (einai 46 xwris na einai artisan ffs) opote den exw ta recipes :( :(

 

 

 

dokimase na kaneis monos sou

 

pare kai ta ID

 

 

 

[1806]-Recipe: Soulshot: B Grade

 

[3955]-Recipe: Blessed Spiritshot B

 

:P

 

 

 

ante epeidi exw oreksi simera parte ena updated package pou exei KAI SSB' date=' BSSB :P :P

 

 

 

Scripts

Link to comment
Share on other sites

bravo' date=' eisai wraios. apla kapoios na mas pei pws prosthetoume script k pou vriskoume ta id[/quote']

 

 

 

Script prostheteis me to IG walker.

 

Pas stin kartela 'Script'->'Script Make' kai patas "rec" kai kaneis craft kanonika 1 fora SSB as poume. Meta patas "stop rec", to kaneis repeatable, kai to apothikeueis.

 

Pas 'Script Run', patas 'deksi-klik'->'flash list' kai trexeis to script pou molis eftiaxes

 

 

 

twra pare kai mia lista me ola ta ID twn items :P

 

 

 

All Item ID's

 

 

 

 

 

 

 

_____________________________________________________________________________________________

 

** EDIT ** : A twra pou leme gia scripts, thymithika pws eixa 3 script gia auto-quest (rogue, cleric, artisan). Mporei na min douleuoun teleia (apo rwssiko forum einai) alla dokimaste dn xanete tpt :P .

 

 

 

Quest Scripts

 

Script Source (Russian, register to see)

Link to comment
Share on other sites

poly kalos. k akoma mia erwtisi(eimai ligo noob s'ayta) mporw na prosthesw kateytheian to id apo kati pou thelw xwris na kanw oli tin diadikasia pou aneferes prin(me script make k run etc) k an nai ,pws?

Link to comment
Share on other sites

poly kalos. k akoma mia erwtisi(eimai ligo noob s'ayta) mporw na prosthesw kateytheian to id apo kati pou thelw xwris na kanw oli tin diadikasia pou aneferes prin(me script make k run etc) k an nai ' date='pws?[/quote']

 

 

 

Ela mwre siga ena edit einai. Anoixe ena .SEC file me to notepad i to wordpad kai vres pou einai to create item ID (leei akrivws 'USEITEM') kai allakse to me opoio thes!!! \:D/ \:D/ \:D/

Link to comment
Share on other sites

Alex otan bgainei to parathiraki tou bot me to Home' date=' yparxei tpt na patiso gia na arxisei na exparei? Ebgaine to parathiro tou bot alla o char den kouniotan katholou... Apantiste mou enas...[/quote']

 

 

 

Prepei na to rythmiseis prwta. Afou to rithmiseis patas END kai ksekinaei to auto-xp...

Link to comment
Share on other sites

bravo' date=' eisai wraios. apla kapoios na mas pei pws prosthetoume script k pou vriskoume ta id[/quote']

 

 

 

Script prostheteis me to IG walker.

 

Pas stin kartela 'Script'->'Script Make' kai patas "rec" kai kaneis craft kanonika 1 fora SSB as poume. Meta patas "stop rec", to kaneis repeatable, kai to apothikeueis.

 

Pas 'Script Run', patas 'deksi-klik'->'flash list' kai trexeis to script pou molis eftiaxes

 

 

 

twra pare kai mia lista me ola ta ID twn items :P

 

 

 

All Item ID's

 

 

 

 

 

 

 

_____________________________________________________________________________________________

 

** EDIT ** : A twra pou leme gia scripts, thymithika pws eixa 3 script gia auto-quest (rogue, cleric, artisan). Mporei na min douleuoun teleia (apo rwssiko forum einai) alla dokimaste dn xanete tpt :P .

 

 

 

Quest Scripts

 

Script Source (Russian, register to see)

 

 

 

GAMATO !!!!!!!!!!

 

Mporo na exo olla ta Q ? (ama ta breis min ka8ese na ftiaxneis )

 

Auto-exp

 

Auto-quest

 

(8elo) Auto buy - ss /bss ama teliwsoun :D

 

 

 

8ele xD

 

 

 

kai meta to l2 metamorfonete se ena para8iraki

 

 

 

Walker rockzzzzzzzz :D

Link to comment
Share on other sites

Na sou pw pws tin exeis dei? Kwlaraki na stisoume mipws (sry gia tin ekfrasi alla exei kseskistei sto flooding)?

 

Empa Script Source (Russian, register to see) kai psakse gia Q scripts!!!

Link to comment
Share on other sites

Wrea 1on : den katalabeno to ka8e q gt to title einai grameno sta rosika

 

2on : den exo account kai barieme na kanw register

 

3on: Pou na stisoume kolaraki ?

 

 

 

:p

 

 

 

Ekfrasou opos 8es den me niazei :D

 

 

 

 

 

:| 70 selides me scripts LOL !

 

 

 

mono ta q ton lvl 20 esto plzzzzzzz !!!!!!!!!!!!!

 

 

 

ekei mesa epikratei XAOS aporo pos ta brikes auta ta 3 :|

Link to comment
Share on other sites

Wrea 1on : den katalabeno to ka8e q gt to title einai grameno sta rosika

 

2on : den exo account kai barieme na kanw register

 

3on: Pou na stisoume kolaraki ?

 

 

 

:p

 

 

 

Ekfrasou opos 8es den me niazei :D

 

 

 

1o: Russian To Greek

 

2o: ama variesai katse kane ta Q me to xeraki sou

 

3o: Stin othoni kala einai...

 

 

 

 

 

mono ta q ton lvl 20 esto plzzzzzzz !!!!!!!!!!!!!

 

 

 

ekei mesa epikratei XAOS aporo pos ta brikes auta ta 3 :|

 

 

 

kanw rwssika... an exeis oreksi ola ginontai re. Psakste ligo parapanw dn pathenete tpt, ante gt tha kataliksei spam to topic!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock