GAMATO!XAXAXA

NiGGaZ

Thano123 ti se epiase ... diakrinw enan eknevrismo me ton rietvield ...

Aplos m tin dini oi katsastasi p epikrati edo mesa...oxi mono apoklistika me ton rietvield...To exoume kani pediki xara opos eipe kai o demonic...M tin dini na vlepw atoma me pediaristiki simberifora kai meta na to pezoun "kapioi" ayto einai olo.Den exw kati prosopiko me ton rietvield.Apla koita ti postare o "megahaker" stin arxi tis selidas.Exoume ftasi se katastasi ase ton enan piase ton allon...

Kai gia na xeka8arisw kati i eikona den anaferotan mono ston rietvield.

ela ela ftanei anni esu ti petages san tin pordi? Ligi edw pera!! Ama ftiaksete kiallo topiC me anouSio thema i sxetiko me to flame p egine edw tha zitisw ban gia auton p eftiakse kai p tha sinexisei to new topic stin periptosi p ftiaxtei..

Xm, bre gia des, me anagazetai na kanw post meta apo toso kairo in public ^^

To oti einai spam section den paei na pei oti einai kai kai parartima tis ekdidomenis ginaikos edw pera etsi? Ta idia rules pou apply kai sta alla sections ifistantai kai edw, opws flame kai ta sxetika, me tin apli exairesi twn rules peri off topic kai peri spam gia increasement of post count.. Exei ksanaginei to idio thema kai malista me edonotati diamaxi oson afora ta rules tou spam. Peraitero eknevrismos tha odigisei se klidwma tou topic kai anafora gia kaki siberifora gia kathe diaplokisada apo emena proswpika.

Notification in English

Please refrain from flamming in this section. THIS-IS-NOT a flame section, do not forget that. The same rules that apply to the rest of the forum, apply here too, with the exception of the off topic posts rule and the the post spamming (double, triple etc) for an increase in your post count rule. Any violation of the pre mentioned will result in a report to admin, lock of the topic or even the same punishments that apply for such actions!