Jump to content

[GR] C6 SERVER PVP


Recommended Posts

Akousa oti autos 8a klhsei suntoma..

pistepse me kai min ton dokimaseis kan. dokimase l2liberators, i l2java... mass pvp. www.l2liberators.com , www.l2java.com

Link to comment
Share on other sites

pistepse me kai min ton dokimaseis kan. dokimase l2liberators, i l2java... mass pvp. www.l2liberators.com , www.l2java.com

 

Loipon Liberator an mou dwseis euro na kanw donate 3-4++ augm opws exoun oloi ekei mesa mpainw kai java mia apo ta idia apo donates.

Link to comment
Share on other sites

kapion xoris mlk donate apla  ena pvp c6 me kapio kalo rate enchant kai na exei kosmo kati dld an eine na pezw vs donators p exoun stats 2-3 fores kalytera gama to as min asxolitho me pvp as paw se kapio low rate kapios m eixe pei gia enan italiko server c6 sto hopzone pou einai  stis 2 peotes selides  me rates 4000x i 5000x alla dn brisko tpt  mipos kserete tpt?

Link to comment
Share on other sites

kapion xoris mlk donate apla  ena pvp c6 me kapio kalo rate enchant kai na exei kosmo kati dld an eine na pezw vs donators p exoun stats 2-3 fores kalytera gama to as min asxolitho me pvp as paw se kapio low rate kapios m eixe pei gia enan italiko server c6 sto hopzone pou einai  stis 2 peotes selides  me rates 4000x i 5000x alla dn brisko tpt  mipos kserete tpt?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
dddd.png

www.l2netizen.com

 

katarxi o server exei pragmata pou den tha ta ftiaxis pote sou kai 2 gamei kai stin kataskeuh ama xeris apo develop pou pithanos den gnorizeis tpt eisai asxetos tha katalabis gia l2 J interlude (A! kai to site sou einai poli aplo kai ftiniariko kakodimiourgitos poi eisai!)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...