[GR] Official Spam Topic

ExTrEmEDwarf

Σε ποιό απο τα παρακάτω Ελληνικά νησιά θα ήθελες να πας διακοπές?  

191 members have voted

1. 1. Σε ποιό απο τα παρακάτω Ελληνικά νησιά θα ήθελες να πας διακοπές?

• Σαντορίνη
    • Μύκονο
    • Κρήτη
    • Ρόδο
    • Παρο
    • Σκιάθο
    • Μήλο
    • Κανένα απο αυτά
    • Ικαρία
    • Ζάκυνθο

Αν σου αποκαλύψω την αλήθεια πόσο θα συγκλονιστείς με βάση την κλίμακα του 10  ;

Btw Free Champ Rotation when ?

Μπες skype μωρέ έχει κουβέντα.

Μπες skype μωρέ έχει κουβέντα.

Αύριο ω Άζφελ.

Τώρα μόλις άρχισε το Φρίντζ !

Btw sto star lei oti arxizei 12:00 kai einai 12 :37

.  .  .

parakalw opios einai o typos stin parakatw ikona na m vgali to block gt dn borw na svisw ton sindesmo p exw kinopoihsh to profil mou apo ton toixo m :/

blockomg.jpg

Lawl , δεν κοιτάς καλύτερα την δικιά σου φάτσα λέω εγώ. Πάντως αυτός δεν είμαι.

Lawl , δεν κοιτάς καλύτερα την δικιά σου φάτσα λέω εγώ. Πάντως αυτός δεν είμαι.

da3i eimai asxhmos eimai gay eimai ilithios alla ama 3rc pios einai pes tou na m vgali to block gt dn borw na svisw ton sindesmo ;/

da3i eimai asxhmos eimai gay eimai ilithios alla ama 3rc pios einai pes tou na m vgali to block gt dn borw na svisw ton sindesmo ;/

Τον έχω friend facebook , αλλά δεν είναι on.

* 1:00 a.m. * Get up, walk calmly to the bathroom, pee, look in the mirror quickly to make sure there's no masked killer behind you, turn off the lights, run as fast as you can from the bathroom back into your bedroom and jump 2 feet in the air and land on the bed, pull the covers up to your chin and glance around the room to make sure you didn't leave any more killers behind you on your expedition back, relax and nuzzle back into your pillow. * 17 seconds later you hear a noise * jump up quickly and realize its the air conditioning coming on and think " man! those ninja's just wont give up tonight.. "

"Your phone's ringing." ... "Yeah, phones do that."

Lazy Rule: #3346597253194527

Your so lazy! How do i know? You didn't read the whole number!

When you walk up to somebody on a computer, how do you know they were watching p*rn?

Because they are just sitting there on the Google homepage...

Τον έχω friend facebook , αλλά δεν είναι on.

se parakalw poly otan ton deis pes tou na m vgalei to block an boreis r file gt dn vlepw ton sindesmo g na ton svisw epd me exei kani block ala osoi benoun sto prof m to vlepoun :/

se parakalw poly otan ton deis pes tou na m vgalei to block an boreis r file gt dn vlepw ton sindesmo g na ton svisw epd me exei kani block ala osoi benoun sto prof m to vlepoun :/

spammάρε τον τοίχο σου με videos μέχρι να πιάσει πάτο.