xdjb56x Posted December 26, 2010 Posted December 26, 2010 TA L2OFF OPWS EMATHA EINAI KLEMMENA ARXEIA THS NCSOFT! ARA EINAI PARANOMH H DIAMOIRASH AUTWN TWN ARXEIWN STO MXC? DHLADH AN ANOIKSW SERVER L2OFF 8A MOU ER8EI PROSTIMO ???? ADMIN APO MXC MERIKES PLHROFORIES AN BOREIS!
0 mjst Posted December 29, 2010 Posted December 29, 2010 malon vare8ike na exei ton server k gia na min ton kinigane ipe k kala tou ton eklisan... pados h monadiki anakinosi eiani afti pou sou postara..
0 `Rοmeο Posted December 29, 2010 Posted December 29, 2010 malon vare8ike na exei ton server k gia na min ton kinigane ipe k kala tou ton eklisan... pados h monadiki anakinosi eiani afti pou sou postara.. είχε βάλει στο site το μήνυμα που και καλά του έστειλαν από την NCSOFT τώρα δεν ξέρω να σου πω άμα ησχύει . πάντως εγώ δεν θα έκλεινα σερβερ με 2 - 2,5k παίχτες Online.
0 xdjb56x Posted December 29, 2010 Author Posted December 29, 2010 egw re file kai 500 atoma na exw mia xara eimai!
0 DaRkPoW3R Posted December 31, 2010 Posted December 31, 2010 hahahahhaha....eleoC r pedes enoite pos eine paranomo...klemena dikeomata eine ala dn asxolite i ncsoft me afta..ektos an o server maze4i kosmo tote stelni idopoiisi k ton klinis! ama dn tn klisis pernis ena aplo prostimo! ala afto ginete mono otan o server maze4i polu kosmo!;) k afto eine lg diskolo me tosous server p anigoun ka9e mera! ara ara3e k kane tn server s! :D
0 xSiCkNesSx Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 y dn asxolountai kan an asxolountan tha to kliname to magazi kai dn tha ipirxan oute oi misoi server opote min masas xalara...Otan mazepsis 4-5k ppl perimene na s stiloun xarti ;D
0 pc4ever Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 me kamia dinami des ston klinoun,eidika tora pou emas tous ''ditikous'' mas exoun grammenous sta @@ tous.Ean xereis kai eisai prothimos mn distaseis.
Question
xdjb56x
TA L2OFF OPWS EMATHA EINAI KLEMMENA ARXEIA THS NCSOFT! ARA EINAI PARANOMH H DIAMOIRASH AUTWN TWN ARXEIWN STO MXC? DHLADH AN ANOIKSW SERVER L2OFF 8A MOU ER8EI PROSTIMO ???? ADMIN APO MXC MERIKES PLHROFORIES AN BOREIS!
21 answers to this question
Recommended Posts