[Share][LoL <3] Psomas Capture Tool [/]R&C[/]

Dir50

Ok i have see it. But can you give me a another prog?? i want to test and another progs.

Tell me what do you want , and if am able to code it i will.

Tell me what do you want , and if am able to code it i will.

I want a prog for the msn. To take more fotos than one.. And to save it to my folder(i want to tell the folder at the prog)

I want a prog for the msn. To take more fotos than one.. And to save it to my folder(i want to tell the folder at the prog)

it exist is an addon of msn plus.

• 3 weeks later...

[gr]Lipon ksekinao....

1: to pedi prospathise na kani kati kai esi amesos na petaksete thn eksipnadasas bas kai mazepsete post,adena....kai megalosete ligo ta karidia sas..

2: I praksi metrai kai pou mirazete mazi sas ths dimiourgies tou oxi oti ine i kaliteri apla den ftani pou kathete kai ta mirazete me esas exete kai parapona apo pano oti ine pio eykolo na patisete prnt screen..orea tote ksekoubidia apo to topic tou,, afou ipotithete oti den sas aresi

3: afou dn sas aresi min kanete spam..aplo kai o coyote moderator den drepete pou grafi kati tetia....i moderator den perimena na feronte san 12 xrona lipame pou to leo

4: nai ante as kraksoume oli mazi ton psoma...olo to mxc vs psomas oli ton katigorite eno to pedi ithele  na kani post ths dimiourgies tou kai valteto sto mialo sas..oti den vorite na krazete opion goustarete esis..epidi nomizete oti tin exete megali

5: afou iste toso kali oso nomizete kanete ki esis ena programa kai na boume olo to mxc na sas krazoume ( NA THS METRISOUME OLI)

6: pseftomanges kapii pou nomizoun oti boroun na kanoun pio polla apo oti ta karidia tous antexoun kakkos p to nomizete ayto :/ na klisete randevou ston psixiatro...

7: ti tha me kanete tora ban epidi leo thn alithia?? kai den sas aresi i alithia :( distixos[/gr]

------------------

@psomas Good try ( banned coz of some annimals wright here...)

just stop that sh!t